کد خبر: ۸۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 25
شفا آنلاین>سلامت>اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتقای حوزه سلامت کشور به ویژه شهرستان دشتستان شایسته تقدیر است.

به گزارش شفا آنلاین،"حجت الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست هم اندیشی با پرسنل بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: ارتقای سلامت در شهرستان دشتستان نیازمند حرکتی جدی بود که بر اساس نشست‌ها و پیگیری‌های مشترک با وزیر بهداشت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقداماتی صورت گرفت که امروز شاهد به ثمر رسیدن بخشی از آنها هستیم.

وی دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی را برجسته ترین وزیر دولت یازدهم دانست و افزود: وزیر بهداشت یکی از وزرای مورد قبول است که تلاش‌های ایشان نباید نادیده گرفته شود زیرا هرجا مشکلی پیرامون سلامت مردم وجود داشته وی شخصا برای رفع آن اقدام کرده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان هدف از حضور خود در این نشست را تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان دانست و گفت: بارها به صورت محسوس و نامحسوس برای بررسی مشکلات و کمبودها از بیمارستان‌های برازجان بازدید کرده‌ام و به شکل مستقیم در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفته‌ام.

وی کمبود نیرو و آمار مراجعه بالای مردم برای دریافت خدمات درمانی را از جمله مشکلات موجود در حوزه سلامت دانست و افزود: بیمارستان شهید گنجی برازجان از ابتدا یک بیمارستان جایگزین برای بیمارستان 17 شهریور بود که با توجه به ظرفیت قبلی بیمارستان 17 شهریور، بیمارستان جدید پاسخگوی نیاز مردم نبود.

حجت الاسلام موسوی نژاد با تشکر از زحمات پرسنل بیمارستان شهید گنجی برازجان در ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیان داشت: بخشی از مشکلات کمبود نیرو با اضافه شدن نیروی جدید برطرف خواهد شد اما واگذاری برخی از نیازهای منابع انسانی به بخش خصوصی نیز می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

وی با ابراز امیدواری از راه‌اندازی بیمارستان 17 شهریور در آینده نزدیک،اظهار داشت: حمایت وزیر بهداشت و همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باعث شد تا این بیمارستان به عنوان بیمارستانی با ظرفیت 60 تخت تعریف شود که هم اکنون با بهسازی‌های انجام شده شاهد فعالیت بخش های قبلی آن مثل دیالیز، قلب و درمانگاه عمومی هستیم.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: