کد خبر: ۷۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 03
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>رسولي نژاد با اشاره به سابقه 40 ساله آشنايي با دکتر محرز مي گويد: «من از شاگردان ايشان بودم و بعد دستيار و در حال حاضر از همکاران ايشان در بيمارستان امام خميني ام، به عقيده من مهم‌ترين ويژگي ايشان پشتکار و مهرباني و در عين حال جديت زيادشان است.

 به گزارش شفا آنلاین،ايشان به تنهايي در مقابل بسياري از ناملايمات و سختي‌ها مقاوت کردند و توانستند به موفقيت برسند. ايشان در زمينه آموزش هم بسيار پيگير و دقيق هستندو از اينکه وقت وزمان دانشجوها تلف شود، خيلي ناراحت مي شوند و روي اين موضوع حساس اند و هميشه به دانشجوها تاکيد مي‌کند که بيشترين استفاده را از زمان‌شان ببرند.

ايشان روي آموزش بيماري‌هاي عفوني هم خيلي دقيق هستند، به خصوص در زمينه آموزش به دستياران پزشکي در شهرستان‌ها و هر کاري در حيطه کاري‌شان باشد انجام مي‌دهند تا پزشکاني که در شهرستان‌ها هستند از آموزش‌هاي تخصصي بي‌بهره نمانند و يا مجبور شوند براي دوره‌هاي تکميلي به تهران بيايند.

به نظر من بزرگ ترين دستاورد خانم دکترتاسيس مرکز تحقيقات ايدز است. تلاش هاي ايشان بر اي معرفي اين بيماري بسيار شاخص و ماندگار است. ايشان خيلي صبورانه در مقابل مشکلات ايستادند. ايشان در عين مهرباني‌اي که دارند بسيار جدي‌اند و اگر بخواهند کاري را انجام دهند اصلا کوتاه نمي آيند و با جديت و پشتکار آن را به سرانجام مي رسانند.» سپید


مهرناز رسولي نژاد

مدير گروه بيماري هاي عفوني دانشگاه تهران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: