کد خبر: ۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 22
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>دبیر اجرایی کنگره بین المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد، از حضور متخصصینن و بزرگان بیهوشی از 27 کشور در این کنگره علمی ،پزشکی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین : اتابک نجفی با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد از فردا(چهارشنبه) به مدت سه روز در تهران افزود: در این کنگره روسای انجمن های آنستزیولوژی و مسوولان عالی رتبه علمی از 27 کشور جهان حضور خواهند داشت و با سخنرانی وزرای بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان نظام پزشکی و مدیران عامل بیمه های پایه در تهران آغاز به کار می کند.
وی ادامه داد: مهمترین میهمانان خارجی این کنگره پروفسور میلر نویسنده کتاب «بیهوشی دنیا»، پروفسور ویلیام ویلسون رییس بخش آنستزیولوژی دانشگاه آدلاید استرالیا، پروفسور دونات اشپان رییس بخش آنستزیولوژی دانشگاه زوریخ در سوییس، دکتر مکسی میلیان یوناس از دانشگاه ساوتهمپتون انگلیس، پروفسور مایکل رمسی رییس بخش آنستزیولوژی دانشگاه بایلور در تگزاس آمریکا، خانم دکتر میرای کارن کول از دانشگاه استکهلم سوئد، پروفسور دان لون قوما رییس بخش آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه از دانشگاه پاریس و دکتر سرگئی کامرزل از آلمان هستند.
نجفی تصریح کرد: همچنین دکتر هدایت اله الیاسی، دکتر هوشنگ فهیم و دکتر عبدالرسول فربد از اساتید داخلی و پیشکسوتان این رشته پزشکی به عنوان میهمانان ویژه در کنگره حضور خواهند داشت.

Bildergebnis für ‫اتابک نجفی‬‎
مدیر گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل بیمه های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و ریاست و معاونان نظام پزشکی نیز در آیین گشایش رسمی کنگره حضور خواهند داشت.
نجفی همچنین به مهمترین سرفصل های این کنگره اشاره کرد و گفت: در این کنگره مباحثی همانند بیهوشی، مراقبت های ویژه، درد شناسی و مسایل قانونی بیهوشی، مسایل اخلاقی در بیهوشی و همچنین نکات آموزشی و صنفی در این عرصه بطور کامل بررسی خواهد شد.
نجفی تاکید کرد: غیر از متخصصان بیهوشی و رشته های وابسته برای تمامی متخصصان، پزشکان جراح و داخلی و پرستارهای «آی.سی.یو» و همه رشته های وابسته به «آی.سی.یو» نیز در این کنگره امتیاز بازآموزی ویژه ای در نظر گرفته شده است.
دوازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد فردا ساعت هشت در پژوهشگاه نیرو آغای می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
رئيس نظام پزشکي: پيشرفت شاخص هاي سلامت در حوزه بيهوشي
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: