کد خبر: ۷۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 01
شفاآنلاین :سلامت >طي سه ماه گذشته بيش از 10 ميليارد ريال تجهيزات جديد براي مركزآموزشي پ‍ژوهشي درماني كوثر سمنان خريداري شده است

به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان؛رئيس مركز آموزشي پ‍ژوهشي درماني كوثر سمنان گفت: از آنجا كه مركز آموزشي پ‍ژوهشي درماني كوثر مركز جديد التاسيس مي باشد و عمر اين مركز كمتراز دو سال است دستگاه ها و تجهيزات آن هم جديد و به روز است.

دكتر عبدالله پور افزود: در زمان راه اندازي اين مركز ابزار جراحي به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال خريداري شد، سيستم هاي تصويربرداري ديجيتال و دستگاه سي تي اسكن اين مركز هم يك دستگاه بي نظير و 16 اسلايس است و اتاق هاي عمل آن نيز كاملا خودكار و از بهترين برندهاي دنيا هستند.

وي از خريداري تجهيزاتي به ارزش 10 ميليارد ريال طي سه ماه اخير براي اين بيمارستان خبر داد و افزود: 3 دستگاه الكتروشوك، يك دستگاه اكوكارديوگرافي، ست آندوسكوپي و كلونوسكوپي، يك دستگاه دئودنوسكوپي(ERCP)، يك دستگاه اندوسكوپ شور و شش دستگاه مونيتورينگ بيهوشي از جمله تجهيزات خريداري شده است.

دكتر عبدالله پور با اشاره به ايجاد بخش مستقل شيمي درماني با ظرفیت 10 تخت اظهار داشت: با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران سرطانی، بخش شیمی درمانی مستقل در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر راه اندازی شد.

وي خاطر نشان كرد درگذشته این بخش با ظرفیت هفت تخت فعال بوده است اما با توجه به ضرورت و نیاز تصمیم گرفته شد بخشی مستقل با ظرفیت 10 تخت راه اندازی گردد تا بیماران با شرایط مطلوب تری خدمات خود را دریافت نمایند .

به گفته وي بامستقل شدن بخش شيمي درماني 7 تخت به بخش داخلي اين بيمارستان افزوده شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: