کد خبر: ۷۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 24
شفا آنلاین>بیمه و بانک> بانک سپه به تازگی از طرحی رونمایی کرده است که همزمان از دو امتیاز سود و اولویت دریافت تسهیلات برخوردار است.
 به گزارش شفا آنلاین،بانک سپه که یکی از بزرگترین بانک های دولتی است به تازگی از طرحی رونمایی کرده که مشتریان می توانند در آینده تسهیلات دریافت کنند.

در این طرح که سپرده تدبیر نامگذاری شده است مشتریان حقیقی (انفرادی) یک فقره سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت متمرکز و یا قرض الحسنه جاری کارت بدون دسته چک و با حداقل مبلغ ۱۰ میلیون ریال افتتاح می‌کنند.

این حساب تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال مشمول اولویت دریافت تسهیلات است و مشتریان در صورت تمایل می‌توانند تا هر سقفی نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

تسری طرح تدبیر به مشتریان حقوقی شامل دستگاه ها، سازمانها و... جهت بهره مندی از دریافت تسهیلات این طرح برای پرسنل زیرمجموعه خود به عنوان اشخاص حقیقی، مستلزم عقد تفاهم نامه با هماهنگی اداره کل بازاریابی بانک سپه می باشد.

حداقل مدت سپرده‌گذاری برای سپرده قرض‌الحسنه جاری کارت بدون دسته چک معادل ۶ ماه بوده و مشتری می‌تواند از اولویت دریافت تسهیلات معادل حداقل مانده سپرده‌گذاری تا سقف چهارصد میلیون ریال با مدت بازپرداخت ۲۴ ماه و نرخ سود تسهیلات ۱۷ درصد استفاده کند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری برای سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت معادل هفت ماه بوده و مشتری می‌تواند از اولویت دریافت تسهیلات معادل حداقل مانده سپرده‌گذاری تا سقف چهارصد میلیون ریال با مدت بازپرداخت ۲۴ ماه و نرخ سود تسهیلات ۲۰ درصد استفاده کند.

مشتریان می توانند با توجه به مدت سپرده گذاری و میزان درخواست تسهیلات مدت بازپرداخت خود را حداکثر تا ۴۸ ماه افزایش دهند.







 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: