کد خبر: ۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 19
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >جلسه تكريم و معارفه روساي دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان روز چهارشنبه 28 مردادماه 94 با حضور دكتر شادنوش رئيس دانشگاه در سالن همايش ستاد مركزي برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین ،در این جلسه که پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد دکتر سلماني در سخنانی با بیان رضایت خود از مجموعه و همکاران و کارنامه عملی خویش در طول دوره مسئولیت در این مجموعه، از پرسنل مرکز خواست تا همچون همكاري هاي گذشته با مديريت دانشكده ، در آینده نیز با دکتر صالحي همکاری مضاعف داشته باشند.


دکتر صالحي رئيس جديد دانشكده دندان پزشكي نیز ضمن بیان خصوصیات ارزنده و بارز دکتر سلماني از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند و با بيان چارچوب هاي دستيابي به شاخص هاي مورد نظر وزارت متبوع، برنامه هاي آينده دانشكده را در اين خصوص تشريح كرد.

دكتر شادنوش رئيس دانشگاه با تبريك ميلاد كريمه اهل بيت و برادر بزرگوارشان حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) با اشاره به نتايج موفقيت آميز جلسه هيئت امناي دانشگاه ،گفت: امروز روز خوبي است آنچه به دست آمده است و مورد تقدير كارشناسان وزارتي نيز قرار گرفته است نتيجه همت و تلاش خانواده بزرگ دانشگاه است كه جمعي از اين عزيزان در اين محفل حضور دارند.

دكتر مهدي شادنوش در خصو ص انتخاب مسير صحيح در زندگي افزود: اگر زاويه ديد انسانها به پديده ها محيط پيرامون وسيع باشد و افراد بتوانند موقعيت خود را در مسير صحيح پيدا كنند سريع تربه مقصد مي رسند.

ايشان با اشاره به بعضي انگيزه ها كه به ريشه تاريخي و شخصيت افراد بستگي دارد گفت: شناخت ريشه ها و درمان آفت ها به صورت اساسي يكي از اتفاقات خوب اجتماعي است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: