کد خبر: ۷۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 22
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>زمينه کاري من در جنبه‌هاي مختلف بود. يعني علاوه بر پزشکي فعاليت‌هاي اجرايي و مديريتي نيز داشته‌ام.
به گزارش شفا آنلاین، اما بيشترين علاقه‌مندي‌ام کار باليني است و به عنوان متخصص اورژانس ماندگارترين خاطره‌اي که هميشه در ذهنم باقي مانده، مربوط به روزي است که 8 نفر بيمار اورژانسي داشتيم، که 5 نفر آنها تصادفي و 3 نفر بيمار قلبي بودند.

بخش اورژانسي موفق است که بتواند اقدامات حياتي را به موقع به بيمار برساند. ازاين بيماران 4 نفر با موفقيت سي‌پي‌آر شده و به حيات برگشتند. بقيه آنها نيز با پاي خود مرخص شدند. بنابراين اداره کردن 8 بيمار اورژانسي که در شرف مرگ بودند و هم‌زمان با هم به بيمارستان منتقل شده بودند، بهترين خاطره دوران خدمت مرا ساخته است.

 با اينکه متخصصان طب اورژانس با استرس و فشار زيادي هميشه آماده خدمت هستند و فارغ‌التحصيلان اين رشته در معرض فرسودگي شغلي قرار دارند، اما اگر بخواهم به گذشته برگردم و بازهم انتخاب تخصص انجام بدهم، همين رشته را انتخاب خواهم کرد. اميدوارم جامعه پزشکي بتواند جايگاه بهتري پيدا کند و مسئولان و مردم اين حرفه را به عنوان حرفه‌اي مقدس بدانند.
 

نادر توکل

رئيس بيمارستان حضرت رسول (ص)



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: