کد خبر: ۷۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>دبیرعلمی نهمین همایش سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران ازحضور متخصصان خارجی کشورهای فرانسه،ایتالیا، آلمان،هلند،لبنان،تونس و قبرس در این کنگره خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین : غلامرضا باهوش روز سه شنبه در نشست خبری نهمین همایش سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران و کنگره بین المللی چالش ها در هماتولوژی و انکولوژی کودکان افزود:این کنگره با هدف دانش افزایی و توانمندی متخصصان کشور برگزار می شود.
وی بیان کرد:بیش از130مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال و پذیرفته شده است که به صورت پوستر و سخنرانی در مدت دو روز توسط متخصصان داخلی و خارجی ارایه می شود.
باهوش اظهارکرد:برخی از سخنرانی های درنظرگرفته شده از سوی اساتید خارجی برای نخستین بار در کشور ارایه می شود.
وی گفت:لوسمی (سرطان خون)،خون شناسی نوزادان و بیماری های مادرزادی، پیوند سلول های بنیادی، کم خونی، اختلالات خونریزی دنده از جمله مباحثی است که در این کنگره مطرح می شود.
وی بیان کرد:در دو روز برگزاری این همایش کارگاه های تخصصی مراقبت از خون، اخلاق پزشکی در خصوص سرطان و بیماران خونی نیز پیش بینی شده است.
باهوش ادامه داد:برای نخستین بار در این همایش و کنگره، پنل دانشجویی نیز در نظر گرفته شده است و فرصت خوبی برای استفاده ازپتانسیل دانشجویان در این رشته فراهم شده است.
نهمین همایش سراسری انجمن خون وسرطان کودکان ایران واولین کنگره بین المللی چالش ها در هماتولوژی وانکولوژی کودکان از 25 تا 27 شهریور ماه در بیمارستان خیریه محک تهران برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: