کد خبر: ۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 17
شفا آنلاین>سلامت>بیمه‌ها همچنان به رفتار گذشته خود با متخصصین آنکولوژی ادامه می‌دهند و هنگام پرداخت به این متخصصین کسورات تعیین می‌کنند.
به گزارش شفا آنلاین،سعید کریم‌خانی زندی، مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی با اشاره به چگونگی رفتار بیمه‌ها با متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی اظهار کرد: بیمه‌ها همچنان به رفتار گذشته خود با متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی ادامه می‌دهند و هنگام پرداخت مبلغ به این متخصصین، برای آنها کسورات تعیین می‌کنند. 

وی افزود: انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات این متخصصین برگزار شد پیرامون چگونگی واکنش متخصصین این رشته‌ در برابر مشکلات به وجود آمده، به بحث و بررسی پرداخت و در این خصوص تصمیم ‌گیری کرد که در مقابل این مشکلات با شدت بیشتری برخورد کند یا مطلب بیان شده توسط وزارت بهداشت را بپذیرند درنهایت امر تصمیم گرفتند، متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی به مسیر کنونی خود ادامه دهند.

مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی در خصوص آخرین وضعیت تعرفه این متخصصین بیان کرد: انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی از وزارت بهداشت درخواست کرده است تا جلسه‌ای با آن‌ها در خصوص تعرفه‌های متخصصین آنکولوژی و رادیوتراپی برگزار کنند اما تا کنون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان معینی برای تشکیل جلسه تعیین نکرده است. 

کریم‌خانی زندی اظهار داشت: انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی به منظور پیگیری مشکل خود در خصوص تعرفه‌ها به دنبال برگزاری جلسه‌ای با بیمه سلامت است اما این مسئله نیز تا کنون به نتیجه مطلوب خود نرسیده و زمان تشکیل جلسه تعیین نشده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: