کد خبر: ۷۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 19
مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه در گفتگو با شفا آنلاین هشدارداد:
شفا آنلاین- مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه تأکید کرد: متأسفانه آمار شکایت از اقدامات جراحی پلاستیک؛ زیبایی و ترمیمی رو به رشد است.
دکتر محمدرضا خردمند در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: حال آن که به طور الزام این شکایات مربوط به پزشکان متخصص یا گروه خاصی نیست زیرا گروه های مختلف جامعه پزشکی در این زمینه فعال شده و دخالت می کنند.

سرپرست مجمتع 29 شواری حل اختلاف دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از این شکایات مربوط به پزشکان فوق تخصص نیست،بلکه  بسیاری از پزشکان در رشته های مختلف  که متأسفانه با اشتغال نا مناسب رو به رو هستند وارد این حیطه شده اند که البته این امر تنها به پزشکان عمومی نیز بر نمی گردد.

عضو شورای عالی نظام پزشکی درباره پرونده های زیرمیزی به شفا آنلاین گفت: خوشبختانه آمار اقدام به دریافت تعرفه های خارج از موازین قانونی کاهش یافته و شکایات در این زمینه بسیار به ندرت صورت می گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بيمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
1
در كلنيك مادر در نارمك تكنسينها بجاي دكترها عمل مي كنند
دکتر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
1
متاسفانه هیچگونه جریمه ومحدودیتی برای انجام اعمال جراحی خارج از حیطه تخصصی در قوانین ایران وجود ندارد واین قضیه در زمینه جراحی های زیبایی خیلی شدیدتر است .کار به جایی رسیده که برخی از این افراد که اصلا دوره آکادمیک این رشته را نگذرانده اند و بعضا پرونده های تخلف متعدد در نظام پزشکی دارند با پرداخت پول به عنوان کارشناس در برنامه های صدا و سیما حاضر می شوند و راهنمایی هم می کنند بشخصه چندین جراح عمومی را می شناسم که تا یکی دوسال پیش ودر شهرستان مشغول به عملهای رشته خود مثل جراحی گوارش و فتق و..بودند ولی الآن در تهران در سطح وسیع به عنوان جراح پلاستیک و زیبایی تبلیغ و در واقع از بی قانونی و ناآگاهی مردم سواستفاده می کنندحال چه بلایی سر بیمار نا آگاه می آید بماند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: