کد خبر: ۷۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 10
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مركز سنجش آموزش پزشكی از تمدید مهلت 2 ساعته انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی با توجه به تقاضاهای متعدد داوطلبان شرکت در این آزمون خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین ، محمدحسین پوركاظمی با اعلام این خبر  افزود: داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد پزشكی كه تاكنون موفق به انتخاب رشته / محل نهایی خود نشده‌اند می‌توانند از ساعت 9  تا  11 صبح روز شنبه 24 مرداد ماه  نسبت انتخاب یا ویرایش رشته  اقدام کنند.

وی با تأكید بر این كه این مهلت  قابل تمدید نخواهد بود، گفت: در چند نوبت مهلت انتخاب رشته / محل و ویرایش آن در تیرماه و مرداد ماه تمدید شد و این دو ساعت آخرین مهلت خواهد بود.

پوركاظمی با اعلام اینكه  تعداد 20 هزار نفر از داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد پزشكی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ،افزود: تاكنون 17 هزار نفر به سایت Sanjeshp.ir  مراجعه و نسبت به انتخاب رشته / محل خود اقدام كرده‌اند كه آنان نیز در این فرصت دو ساعت اجازه ویرایش انتخاب‌های خود را دارند.

رییس مركز سنجش آموزش پزشكی درخصوص معرفی استعدادهای درخشان بدون آزمون و با آزمون نیز گفت: دانشگاه‌های علوم پزشكی تا پایان وقت اداری روز شنبه ،24 مرداد ماه فرصت دارند واجدین شرایط خود را با توجه به آیین‌نامه مربوطه به مركز سنجش آموزش پزشكی معرفی كنند.

وی با تأكید بر این كه به همه دانشگاه‌های علوم پزشكی دسترسی ورود به سایت مركز سنجش برای ثبت نام واجدین شرایط بدون آزمون و با آزمون، از تاریخ 14 تا 24 مرداد ماه داده شده است، گفت: شاگرد اولی‌ها نیز همزمان با اعلام نام آنها از سوی دانشگاه به مركز سنجش می‌توانند نسبت به انتخاب رشته / محل خود تا 24 مرداد اقدام كنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: