کد خبر: ۷۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 28
شفا آنلاین>بیمه و بانک>برخی از مشتریان موسسه میزان مدعی هستند که هر لحطه امکان قطع پرداخت ها از سوی بانک صادرات به دلیل اتمام سپرده 100 میلیارد تومانی آزاد شده از سوی بانک مرکزی وجود دارد و با این وضعیت مصائب بسیاری متوجه سپرده گذاران است.

به گزارش شفا آنلاین،مشتریان موسسه مالی و اعتباری میزان که از سوی بانک مرکزی منحل شده است با مصائب بسیاری سپرده های خود را دریافت می کنند.

هفته گذشته خبری با عنوان آغاز پرداخت حساب های زیر ۳ میلیون تومان از سوی موسسه مالی و اعتباری منحله میزان منتشر شد.

پیگیری خبرنگار ما حکایت از متحمل شدن مصائب بسیاری است که مشتریان و سپرده گذاران برای دریافت همین سه میلیون تومان می شوند.

یکی از مشتریان این موسسه منحله در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت: " اگر در موسسه میزان حساب زیر سه میلیون تومان داشته باشیم با مراجعه به شعبه باید حساب خود را ببندیم."

وی ادامه می دهد؛" موسسه میزان دستور پرداختی به مشتری می دهد که سپرده گذار باید بعد از گذشته سه روز کاری به بانک صادرات مراجعه تا پول خود را دریافت کند."

این سپرده گذار افزود: " به بانک صادرات نیز مراجعه کردم و از مسئولین درباره تضمین پرداخت حواله صادره از سوی موسسه میزان شدم.

وی گفت: " کارمند بانک صادرات اعلام کرد، بانک مرکزی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از ودیعه موسسه میزان نزد بانک مرکزی را آزاد و به بانک صادرات داده است تا بین سپرده گذاران تقسیم نماید."

این مشتری ادامه می دهد: " کارمند بانک صادرات اعلام کرده تضمینی برای پرداخت حواله صادره از سوی موسسه میزان وجود ندارد و به محض تمام شدن ۱۰۰ میلیارد تومان پرداختی توسط بانک مرکزی، پرداخت ها توسط بانک صادرات نیز متوقف می شود! "

بنابراین همین سه میلیون تومانی که موسسه میزان حواله داده ممکن است پرداخت نشود!

باید منتظر ماند و دید تا سرنوشت این موسسه با ۱۵ سال سابقه و تعداد زیادی سپرده گذار به کجا ختم می شود.
 
اخبار بانک

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
ایا نباید نمایندگان مجلس سه استان (هم خبرگان وهم شورای اسلامی )با تدبیر نظارتی خود بر دادگستری و بانک مرکزی مانع انحلال موسسه میزان می شدند و این مشکل 930هزار خانواده سپرده گزار و 1500خانواده کارمند موسسه پیش نمی آمد.آیا هیئت تسویه انتخاب شده با برداشت صد ها میلیاردی سود از حساب مشتریان (اختلاس)کار خوبی انجام داد که جلو آن را هیچ مسئولی نگرفت که حال شاهد نارضایتی در این سطح در اقشار مردم ضعیف نگه داشته شده (مستضعف) باشیم که در 37 سال نظام مقدس ما بی سابقه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
مسئولین بانک مرکزی به داد یک میلیون سپرده گذار میزان برسید
فقط در شهرستان سبزوار 200 میلیارد تومان پول نزد موسسه میزان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
جمعی از مال باختکان موسسه میزان در خراسان هاهم قسم شده اند در انتخابات مجالس اسفند ماه و ریاسث جمهوری با قدر ت شرکت و از انتخاب کاندیداهای غیر مسئول کنونی اجتناب کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: