کد خبر: ۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 07
مدیرامور سازمان و برنامه‌ریزی پست‌بانک‌ایران:
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>ارائه خدمات ارزی در کنار خدمات ریالی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد و منابع برای پست بانک ایران است که درصورت ارائه مطلوب آن موجب ارزش‌آفرینی و خلق ثروت برای مشتریان و این بانک می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین : داود کریمی مدیرامور سازمان و برنامه‌ریزی این بانک در مراسم گشایش دوره آموزشی معاونان و متصدیان شعب جدید ارزی ضمن بیان این مطلب گفت: خدمات ارزی علاوه بر درآمد قابل توجه برای بانک دارای ریسک است که با ارائه آموزش‌های لازم و افزایش دانش و مهارت متولیان امر می‌توان آنرا مدیریت نمود و به حداقل رساند.
وی درپایان توصیه‌های لازم را در زمینه‌های مختلف به شرکت‌کنندگان ارائه و خواستار جدیت بیشتر و تلاش مضاعف برای تحقق برنامه‌های بانک شد.
همچنین مجتبی حقی سرپرست اداره‌کل بانکداری و روابط بین‌الملل در ابتدا گزارشی از روند برگزاری این دوره و کلاس‌های آموزشی آن ارائه کرد.
گفتنی است: برگزاری دوره‌های آموزشی آشنائی با مفاهیم ارزی برای معاونان، کارشناسان و متصدیان ارزی استان‌های ایلام، مازندران، زنجان، کرمان، کرمانشاه، اردبیل، گلستان، قم، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، فارس، خراسان رضوی و کرمانشاه از شانزدهم خردادماه سال جاری آغاز و تا بیستم همین‌ماه ادامه دارد که طی آن مفاهیم بازاریابی ارزی، انواع روش‌های پرداخت بین‌المللی، آشنایی با نرم‌افزار‌های موجود، مجموعه مقررات بانک ‌مرکزی، حوالجات غیربانکی برای شرکت‌کنندگان تشریح و درکنار آن کارگاه‌های آموزشی در بانکداری بین‌الملل توسط کارشناسان بخش ارزی برگزار می‌گردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: