کد خبر: ۶۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 01
سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:
شفاآنلاین:سلامت>حوادث پزشکی>سخنگوی اورژانس کشور از پیوند موفقیت‌آمیز دست کارگر ۴۰ ساله‌ای در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد که پزشکان قمی از آن قطع امید کرده بودند.

به گزارش شفا آنلاین : مجتبی خالدی  از پیوند موفقیت آمیز دست کارگری خبر داد که پزشکان در مرحله اولیه از آن قطع امید کرده بودند.

وی گفت: ساعت 8:10 روز گذشته یک مرد 40 ساله به نام مجید مینایی که در کارخانه سنگ‌بری در جاده قدیم قم – کاشان مشغول به کار بود که بر اثر بی‌احتیاطی دست چپ خود را قطع شده دید.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس 8 دقیقه بعد بر بالین این کارگر حاضر شدند و وی را به همراه دست قطع شده به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کردند.

به گفته وی دست این کارگر کمی بالاتر از مچ قطع شده بود و اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شهید بهشتی جهت جلوگیری از خونریزی بر روی این کارگر 40 ساله انجام شد. اما جراحان و پزشکان این بیمارستان از پیوند دست قطع شده قطع امید کرده و معتقد بودند که این دست قابل پیوند نیست.

خالدی تاکید کرد: بنابراین تصمیم گرفته شد تا این کارگر 40 ساله با بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شود و در این بیمارستان برای پیوند دست قطع شده او تلاش شود.

وی ادامه داد: ساعت 9:37 بالگرد اورژانس این بیمار را از بیمارستان شهید بهشتی قم به سمت تهران منتقل کرد و در ساعت 10:15 بیمار تحویل اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شد و خوشبختانه پزشکان این مرکز اورژانس موفق شدند دست کارگر را پیوند داده به طوری که اکنون وضعیت این کارگر 40 ساله مناسب گزارش شده است.

فارس


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: