کد خبر: ۶۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 23
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید اداره‌کل پشتیبانی و اداره مبارزه با پولشوئی بر جدیت مجموعه بانک برای مبارزه با پدیده پولشوئی تأکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین : حسن‌زاده در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تأکید بر موضوع فوق گفت: ضروری است همه کارکنان و کارگزاران باید سلامت‌کاری، دقت در امور و رعایت قوانین و مقررات را در انجام وظایف محوله مدنظر داشته باشند.
وی با تقدیر از تلاش‌های محمدرضا حسنلو رئیس پیشین اداره‌کل پشتیبانی افزود: این اداره‌کل نقش اساسی در امورجاری بانک درزمینه خرید تجهیزات و لوازم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر خریدها دارد و باید کارها را با سرعت پیش ببرد.
حسن‌زاده تصریح کرد: در مورد املاک تملیکی کارهای زیادی انجام شده ولی باید با پیگیری و جدیت به نتیجه برسد تا از محل فروش آن، منابع بانک نیز افزایش یابد. البته باید معاملات با نهایت دقت، وسواس و با همکاری همه واحدها و رعایت قوانین و مقررات انجام شود.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل درپایان توصیه‌هائی درخصوص مراقبت و نگهداری از اموال، خرید زمین، ساختمان و سایر امور ارائه و ضمن تقدیر از تلاش‌های نورالله طالش‌پور در بخش وصول‌مطالبات در مسئولیت جدید برای وی آرزوی توفیق نمود.
همچنین در این مراسم نورالله طالش‌پور سرپرست اداره‌کل پشتیبانی با تقدیر از حسن اعتماد رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل به وی، گزارشی از برنامه‌های خود در زمینه فروش اموال تملیکی و تجمیع واحدهای ستادی ارائه و خواستار همکاری همه واحدها برای پیشبرد وظایف محوله شد.
گفتنی است: درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های حسنلو تقدیر و طالش‌پور به سمت سرپرست اداره‌کل پشتیبانی و سیدیعقوب علویان نیز به سمت سرپرست اداره‌ مبارزه با پولشوئی معرفی و حکم انتصاب آنان اعطاء گردید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: