کد خبر: ۶۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 17
شفاآنلاین _بانک و بیمه>اقتصاد>سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله عادی پست بانک 20 درصد و بازخرید آن تا قبل از یک ماه بدون سود، از یک ماه تا سه ماه با نرخ 10 درصد، از سه ماه تا شش ماه با نرخ 14 درصد‌، از شش ماه تا 9 ماه با سود 18 درصد و از 9 ماه تا یک سال نیز با نرخ 20 درصد تعیین شد.
به گزارش شفاآنلاین ،براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی، هیأت مدیره پست بانک ایران نرخ جدید سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های این بانک را تصویب و به هریک از شعب و دفاترخدمات بانکی ابلاغ کرد.
سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله ستاره دنباله دار ۲۰ درصد و بازخرید آن تا قبل از یک ماه بدون سود، از یک ماه تا شش ماه با نرخ ۱۹ درصد و از شش ماه تا قبل از یکسال با نرخ سود ۱۹٫۵درصد و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب نیز ۵۰ میلیون ریال است.
همچنین سود علی‌الحساب سپرده ارمغان پست بانک با نرخ ۱۸ درصد و به صورت روز شمار و حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ۲۰ میلیون ریال است که در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از ۲۰ میلیون ریال نرخ سپرده مذکور با نرخ ۱۰درصد و به صورت سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی محاسبه و پرداخت می‌شود.
همچنین سود علی‌الحساب سپرده کودک و نوجوان با نرخ ۱۵درصد و به‌صورت روزشمار است که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب یک میلیون ریال و حداقل ماندگاری آن سه ماه است؛ البته براساس این طرح متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ماهیانه حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار ریال به حساب مذکور واریز کرده و درصورت رسیدن مانده حساب به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و رعایت شرایط ماندگاری آن طی یک ماه، از سود علی الحساب ۱۸ درصد بهره‌مند شده و درصورت رسیدن مانده حساب سپرده به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و ماندگاری آن طی یک ماه، سود علی‌الحساب ۲۰ درصد به آن پرداخت می‌شود.
سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی پست‌بانک نیز با نرخ ۱۰درصد و به صورت روزشمار است که حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و مشمول دریافت سود شدن ۵۰۰ هزار ریال است و در صورت کاهش مبلغ سپرده به کمتر از آن، سودی به حساب مذکور تعلق نمی‌گیرد.
 
موبنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هژار ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
من دویست میلون دارم چقد سود می دهنده به سپرده یک ساله هر ماه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: