کد خبر: ۶۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 15
شفا آنلاين:جامعه پزشکی>بهداشت دهان و دندان-عضو هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران با اشاره به انجام فعالیت های فوق برنامه در کنار امور علمی در انجمن دندانپزشکی، گفت: گسترش فعالیت های فوق برنامه انجمن دندانپزشکی نیازمند اختصاص بودجه بیشتر است.

به گزارش شفا آنلاين،دکتر عباس دلورانی اظهار کرد: فعالیت های فوق برنامه انجمن در حال گسترش است اما انجام بیشتر این کارها با توجه به محدودیت مالی انجمن با مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: فعالیت اصلی انجمن بر پایه امور علمی و پژوهشی بنا شده است؛ با این وجود ما در انجمن از انجام فعالیت های فوق برنامه و پرداختن به مسایل فرهنگی و هنری غافل نشده ایم. یکی از زمینه هایی که دوستان دندان پزشک در آن حضور گسترده و مفیدی دارند، مشارکت در امور خیریه است. کمیته نیکوکاری انجمن فعالیت های مختلفی انجام می دهد که از مهمترین آنها می توان به کمک به زلزله زدگان آذربایجان اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران افزود: علاوه بر امور خیریه، امور ورزشی نیز در کنار فعالیت های علمی دنبال می شود که از آن جمله می توان به ورزش کوهنوردی اشاره کرد. در این راستا کمیته ای به نام  کمیته ورزشی و کوهنوردی تشکیل شده که به فعالیت های مستمر در زمینه های ورزشی می پردازد. تیم کوهنوردی انجمن سال گذشته به دماوند صعود کرد و هفته آینده برنامه صعود به بینالود در دستور کار است.

دلورانی در ادامه با اشاره به برگزاری پنل فرهنگی در پنجاه و پنجمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران، گفت: یکی از برنامه های مفید و مثبت این کنگره برگزاری پنل فرهنگی است که برنامه هایی از جمله شعر خواندن و سخنرانی نویسندگانی از جمله استاد ابتهاج در آن اجرا می شود.

وی افزود: انسان یک سویه نمی تواند موفق باشد و برنامه علمی باید در کنار سایر فعالیت ها دنبال شود. هنر و علم و ورزش مکمل یکدیگر هستند. هنر چیزی غیر از لطافت نیست و موجب تعالی فرهنگ یک گروه می شود.   



مهر



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: