کد خبر: ۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 16
هشدار بانک مرکزی به سپرده گذاران در تشکل های پولی غیرمجاز
شفاآنلاین_بانک وبیمه>سپرده> معاون نظارتی بانک مرکزی با هشدار به سپرده گذاران از پرهیز در سپرده گذاری در تشکل های پولی غیرمجاز، از قاطعیت این بانک در اجرای مصوبه نرخ سود شورای پول و اعتبار و نظارت جدی بر فرآیند اجرا و برخورد قانونی با اخلالگران خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین ،حجت الاسلام دکتر علي مظفري رئيس کل دادگستري خراسان رضوي با اعلام اين خبر در فريمان به خبرنگار خراسان گفت: با توجه به تغييرات اخير در استان و به کارگيري نيروي قضايي جديد در استان در سال اخير 30 هزار فقره پرونده از تعداد پرونده هاي معطل در دستگاه قضايي کاسته شده است.

وي در حاشيه بازديد از دادگستري فريمان درباره ساختمان در حال ساخت دادگستري فريمان گفت: اين ساختمان مشکل تامين اعتبار داشت که با تلاش هاي انجام شده مشکل آن رفع شد و تلاش مي کنيم در کوتاه ترين زمان افتتاح شود .

وي درباره روند پيگيري پرونده ها و رسيدگي به آن در استان گفت: اگر قرار باشد مديري عوض شود و پيگيري پرونده ها تغيير نکند اين تغيير بيهوده است، بنابراين اقتضاي اين جابه جايي ها اين است که کارها زودتر از گذشته انجام شود پس نمي گويم که پرونده ها به روال عادي برگشته بلکه کارها با سرعت، دقت و صلابت بيشتري در حال انجام است و آمار نشان مي دهد که خيلي از کارها جلو افتاده است.

حجت الاسلام علي مظفري درباره پرونده موسسه ميزان و مشکل پديده نيز گفت: هيئت مديره ميزان دربازداشت هستند و طبق روال به پرونده آنان رسيدگي مي شود و نتيجه آن اعلام خواهد شد، البته هيئت مديره پديده ان شاء ا... که بازداشت نشوند و خودشان کارهايشان را انجام دهند.

وي کمبود ساختمان، کمبود نيروي انساني و تامين اعتبار را از مشکلات دادگستري بيان کرد. «مظفري» در سفر به فريمان از بخش هاي دادگستري و مجتمع حل اختلاف شهيد مطهري بازديد کرد و بامشکلات مردم آشنا شد.

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: