کد خبر: ۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 14
شفاآنلاین _سلامت جنسی>روانشناسی>اگر چه اکثر مردم در سنین 10 تا 15 سالگی می توانند ارگاسم را به طور کامل تجربه کنند. اما در این که چه زمانی یکی شحص قادر است اولین ارگاسم خود را تجربه کند . بحث های زیادی شده است.
به گزارش شفاآنلاین ،در نیم قرن گذشته ، روانشناسان و انسان شناسان لیست بلندی از پاسخ های جنسی در کودکان را ارائه داده اند که شامل ارگاسم نیز می باشد.
 
 در حقیقت کودکان هر دو جنس اغلب با آلت تناسلی خود ور می روند و آن چنان با لمس های خود تحریکی در خود عکس العمل های ماهیچه ای ایجاد می کنند که نمی توان آن را از ارگاسم بزرگسالان متمایز کرد.
 
با این حال هیچ مطالعه تحت کنترل – مطالعه تحت شرایط علمی و آزمایشگاهی – در سال های اخیر بر روی پاسخ های جنسی کودکان و ارگاسم در آن ها گزارش نشده است.
شبکه عصبی مورد نیاز برای بسیاری از پاسخ های جنسی انسان از همان اوایل کودکی در بدن فعال است و نعوظ آلت تناسلی مردانه حتی در جنین انسان نیز رخ می دهد.
 
 با این حال وقتی پسران خردسال پاسخ های ارگاسم را تجربه می کنند ، این پاسخ ها همراه با انزال منی که نیازمند حضور آندروژن ها (مانند تستو سترون ) می باشند، نیستند و هورمون های جنسی به اندازه کافی قبل از بلوغ برای انزال منی وجود ندارند.

مهکام

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
خیلی ممنونم جوابمو گرفتم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: