کد خبر: ۶۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 13
شفاآنلاین:پزشکی>سلامت>مدیر اجرایی پنجمین همایش قلب و بیماری‌های نوین محوریت این همایش را بر تازه‌های دارویی و تکنولوژی جدید دارویی در دنیا عنوان کرد و افزود: حضور شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی در بخش نمایشگاهی فرصتی برای آشنایی پزشکان و پرستاران فراهم می‌آورد تا با آخرین دستاوردهای دارویی کشور آشنا شوند.

به گزارش شفا آنلاین،مژده مزیدی در حاشیه پنجمین همایش قلب و بیماری‌های نوین اظهار کرد: این همایش با حضور حدود یکهزار متخصص قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشنال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی و متخصصین الکتروفیزیولوژی، رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این همایش دارای 15 امتیاز بازآموزی جهت متخصصین قلب و عروق و 12 امتیاز بازآموزی جهت سایر رشته‌های مرتبط و پزشکان عمومی است.

مدیر اجرایی پنجمین همایش قلب و بیماری‌های نوین محوریت این همایش را بر تازه‌های دارویی و تکنولوژی جدید دارویی در دنیا عنوان کرد و افزود: حضور شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی در بخش نمایشگاهی فرصتی برای آشنایی پزشکان و پرستاران فراهم می‌آورد تا با آخرین دستاوردهای دارویی کشور بیشتر آشنا شوند.

مزیدی با اشاره به برگزاری نشستی با مسئولین دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان، گفت: طی این نشست تمهیداتی در نظر گرفته شد تا گروه رزیدنت‌های قلب و عروق دانشکده علوم پزشکی استان گیلان نیز در این همایش ثبت‌نام کرده و از حضور در جلسات علمی بهره‌مند شوند.

پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات آندووسکولار و انجمن علمی آترواسکلروز ایران از 22 تا 24 اردیبهشت ماه جاری در استان گیلان، مجتمع زیباکنار در حال برگزاری است.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: