کد خبر: ۶۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 12
شفاآنلاین:پزشکی>بهداشت و درمان>رییس انجمن مغز و اعصاب کشور با اشاره به پیشرفت‌های انجام شده در حوزه نورولوژی، از رتبه 27 نورولوژی ایران در دنیا خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر مسعود نبوی در افتتاحیه بیست و دومین کنگره بین‌المللی مغز و اعصاب ایران با اشاره به اینکه کار برگزاری کنگره نورولوژی از حدود هفت ماه گذشته آغاز شده، گفت: این کنگره با همه درگیری‌ها و گرفتاری‌ها و با نظرات و برنامه‌های مختلف برگزار شد که امیدوارم با کیفیت بهتر ارائه شود.

وی با بیان اینکه 168 مقاله در حوزه مغز و اعصاب به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، افزود: میزبان اساتید مختلف از داخل کشور و اساتیدی از کشورهای آلمان، کانادا، اتریش، آمریکا و... هستیم که سخنرانی‌هایی در این چهار روز خواهند داشت.

نبوی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور وزیر بهداشت در افتتاحیه این کنگره، گفت: وزیر بهداشت به علت مشغله در شورای شهر نتوانست در افتتاحیه شرکت کند و عذرخواهی کرد و گفت سلام من را به نورولوژیست‌ها برسانید.

  در ادامه دکتر پاکدامن، رییس انجمن مغز و اعصاب کشور نیز با اشاره به رشد کمی و کیفی در حوزه نورولوژی گفت: از 18 به 1023 نورولوژیست ارتقا یافته‌ایم و از کل مجلات معتبر بعد از ترکیه در رتبه دوم هستیم و در سطح بین‌المللی از میان 200 کشور در رتبه 27 قرار داریم.

دکتر غفارپور، رییس افتخاری کنگره نورولوژی در ادامه افتتاحیه مراسم یاد اساتیدی چون دکتر شیرزادی، دکتر بیات و دکتر ذوالفقاری را گرامیداشت و از حضور اساتید داخلی و خارجی تشکر کرد.

در پایان مراسم افتتاحیه، از اساتید پیشکسوت و بازنشسته این حوزه چون اکبر سلطان‌زاده، عباس قربان‌زاده، علی پاشاپور، علی‌اکبر رضایی، ابوالفضل نجاران، غلامعلی یوسفی‌پور و زهرا مشیری قدردانی و به پاس سال‌ها فعالیت تقدیرنامه‌ای به آنان اهدا شد.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: