کد خبر: ۶۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 06
شفاآنلاین:سلامت>بهداشت و درمان>تحقیقات نشان می‌دهد کیفیت آندومتر و فاکتورهای مؤثر در ارتباط بین آندومتر و جنین از نظر زمان‌بندی و سطح مناسب هورمون‌های پایه و تحریک‌شده می‌تواند به بهبود نتیجه سیکل‌های IVF کمک کند.

به گزارش شفا آنلاین،به نقل از روابط عمومی انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، تحقیقات نشان می‌دهد برخی عوامل می‌تواند در لانه‌گزینی و بهبود نتیجه سیکل‌های لقاح خارج رحمی (IVF) موثر باشد.

در این مطالعه عوامل مؤثر بر لانه‌گزینی از قبیل وضعیت بلوغی تخمک، کیفیت آندومتر و فاکتورهای مؤثر در ارتباط بین آندومتر و جنین از نظر زمان‌بندی و سطح مناسب هورمون‌های پایه و تحریک‌شده هر کدام می‌تواند به بهبود نتیجه سیکل‌های درمانی برای زوجین نابارور کمک نماید بررسی شده است. بر این اساس پروتکل‌های درمانی در هر بیمار، تنها پس از بررسی اولیه سیکل طبیعی فرد و با شناخت خصوصیات پایه و اختلالات احتمالی مداخله‌گر در روند لانه‌گزینی جنین در رحم به طور اختصاصی برای هر بیمار طراحی می‌شوند.

گفتنی است که اطلاعات تکمیلی این مطالعه، در اولین کنگره بین‌المللی تولید مثل که همزمان با اولین جشنواره برترین‌های حوزه تولید مثل از 2 تا 4 خرداد سال جاری در مرکز همایش های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد، ارائه می‌گردد.

لازم به ذکر است این کنگره از 17 امتیاز بازآموزی برای طیف وسیعی از متخصصان بالینی و حوزه‌های علوم پایه پزشکی برخوردار است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: