کد خبر: ۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 07
شفاآنلاین_بانک بیمه>اجتماعی>بانک ملت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با شعار quotation mark کتاب بخوانید و کتاب هدیه بگیرید quotation mark حضور پیدا می کند.
به گزارش شفاآنلاین،بنیاد ملت در ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف آموزش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، با دایر کردن غرفه ای در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
، کودکان را به کتاب خواندن ترغیب خواهد کرد.
کودکان علاقه مند می توانند با حضور در غرفه بنیاد ملت، در کارگاه های آموزشی مادران قصه گو و مریبان متخصص قصه خوانی و داستان سرایی شرکت کنند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران شروع خواهد شد و تا روز 26 اردیبهشت همه روزه از ساعت10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه بنیاد ملت نیز در سالن شماره یک نمایشگاه کتاب تهران آماده پذیرایی از شرکت کنندگان در نمایشگاه است.

همچنین بانک ملت به صورت فعال در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور پیدا می کند.

این بانک با برپایی غرفه ای در سالن شماره 8-9 نمایشگاه بین المللی تهران، انواع خدمات و محصولات نوین والکترونیک خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
کارشناسانی از بخش های مختلف بانک ملت از جمله بانکداری های شرکتی، تجاری و شخصی، ادارات کل مدیریت بازاریابی و اعتبارات، شعبه مستقل مرکزی و شرکت های تامین سرمایه بانک ملت، کارگزاری بانک ملت، بیمه ما، صرافی ملت و واسپاری ملت با استقرار در محل غرفه پاسخگوی بازدیدکنندگان در زمینه استفاده از انواع خدمات بانکی خواهند بود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فردا با حضور تمامی فعالان صنعت انرژی کشور و شرکت های بزرگ داخلی و خارجی اغاز خواهد شد و تا روز 19 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
روابط عمومی بانک ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: