کد خبر: ۶۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 05
علی نعمتی:
شفاآنلاین:بیمه و بانک>پست بانک>پست بانک ایران با همکاری مجموعه‌های پست و مخابرات، نماد واقعی همدلی و همزبانی را در دفاترICT روستائی به نمایش گذاشته و بیشترین خدمات را در روستاها به هموطنان ارائه می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین،علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه مدیرجدید پست بانک استان گیلان که با حضور برخی از مدیران ستادی و مسئولان مجموعه‌های مخابرات، زیرساخت، پست، فناوری اطلاعات استانداری و رؤسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس آبنوس و عملکرد مطلوب استان با بیان مطلب فوق گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، همدلی و هم زبانی موجب می‌شود خادمین جامعه تلاش بیشتری برای ارائه خدمات به مردم داشته باشند که خوشبختانه پست بانک ایران در تحقق بخشیدن به این فرمایش پیشرو می‌باشد.
وی تصریح کرد: التزام عملی و آمادگی کامل در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته از جمله پست بانک ایران برای تحقق شعار سال وجود دارد و همه مکلف به خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم.
نعمتی درخصوص عملکرد استان گیلان نیز بیان‌داشت: این استان یکی از استان‌های تأثیرگذار در تحقق اهداف و برنامه‌های بانک است. بطوریکه بیشترین پیشنهاد و طرح در نظام پیشنهادات شبکه بانکی از این استان بوده و طبق بررسی‌های به عمل آمده بانک مرکزی، پیشنهاد برتر شبکه بانکی متعلق به مدیریت شعب پست بانک استان گیلان می‌باشد که گویای هوش، ذکاوت و توانمندی نیروی انسانی این استان است.
عباس آبنوس مدیر پیشین استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تجلیل از کارکنان استان و ارائه گزارش عملکرد گفت: تمامی همکاران همواره با صداقت و احساس مسئولیت در تحقق اهداف بانک و پیشرفت آن کوشا بودند و از هیج تلاشی دریغ نورزیده‌اند که جداشدن از آنان برایم بسیار سخت است.
محمدزمان فداکار سرپرست جدید پست بانک استان گیلان هم ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ آبنوس و تشریح برنامه‌های خود اظهارداشت: همدلی و همزبانی را همانند مسئولان، مدیران و کارکنان بانک سرلوحه کارها قرارداده‌ و با همان روحیه بالا و تلاش مضاعفی که در مجموعه توانمند و مستعد مدیریت شعب استان وجود دارد، به سمت جلو حرکت کرده و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و ارتقاء جایگاه بانک گام ‌برمی‌داریم.
عبادالله نیازی معاون اداره کل امور شعب پست بانک ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای استان و بستر مناسب ایجاد شده بیان داشت: کسب موفقیت‌های بیشتر استان دور از ذهن نیست و قطعاً با تلاش جمعی محقق خواهد شد.
همچنین درپایان این مراسم با اهداء لوح از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک و کارکنان استان از تلاش‌های آبنوس تجلیل و محمدزمان فداکار نیز به عنوان سرپرست جدید این استان معرفی شد.
گفتنی است: نعمتی پس از این مراسم به اتفاق هیأت همراه از شعب تازه تجهیزشده شهرستان‌های ماسال و فومن بازدید و استقرار کارکنان را در محیط مناسب با شان و منزلت بانکی جهت جذب منابع مهم برشمرد.
برچسب ها: پست بانک ، مراسم ، روستا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: