کد خبر: ۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 05
فریبرز شعبانیان بیان کرد:
شفاآنلاین:بیمه و بانک>پست بانک>انضباط اداری، پرهیز از هرگونه کارسلیقه‌ای و هدایت تسهیلات به بخش‌های تولید از مهمترین اهداف پست‌بانک ایران می‌باشد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب استان خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: پست‌بانک ایران بخشی از برنامه‌های دولت را انجام می‌دهد که نشان از حساس بودن حرفه‌ و تخصص این بانک است.
محمودشیردل مدیرامور شعب و مناطق نیز در این مراسم با اشاره به تعامل مثبت، همدلی و انتخاب مسیر روشن مسئولان بانک و مثبت ارزیابی کردن عملکرد پست‌بانک استان خوزستان گفت: مزیت اساسی این بانک در بازار رقابت بین‌بانکی، خدمت‌رسانی آن در تمام نقاط کشور به‌ویژه مناطق روستائی و محروم است.
همچنین در این مراسم؛ قاسم تاجوک مدیرپیشین استان خوزستان با تقدیر از کارکنان و مسئولان، گزارشی از عملکرد استان در زمان تصدی مسئولیت خود ارائه و سپس عباس استواری مدیرجدید این استان با تقدیر از تلاش‌های تاجوک و تشریح برنامه‌های خود گفت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم براساس شرایط و وظایف محوله و ارائه خدمات مطلوب و گسترش آن درسطح استان، رفاه و آسایش هرچه بیشتر هموطنان را فراهم سازیم.
گفتنی است: درپایان این مراسم با اهداء لوح از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک و کارکنان استان خوزستان از تلاش‌های تاجوک تجلیل و عباس استواری نیز به عنوان سرپرست جدید این استان معرفی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: