کد خبر: ۶۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 03
شفا آنلاين:جامعه پزشکی>حج و زیارت- معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انتشار لیست هشتصد نفره پزشکان واجد شرایط حج تمتع سالجاری خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،دکترعادل مقصودی نژاد گفت : این لیست که نتیجه تلخیص و بازنگری تعدادی بسیار زیادی از پزشکان داوطلب حج می‌باشد در اختیار مسئولین ذیربط در سازمان حج و زیارت و جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: پس از انتشار این اسامی ، مدیران کاروانهای حج با هماهنگی نمایندگان استانی این مرکز و نیز مدیریت حج و زیارت استانهای خود نسبت به انتخاب و معرفی پزشک خود از بین این اسامی اقدام نموده و سپس ابلاغ نهایی این افراد به عنوان پزشک حج سالجاری توسط مرکز پزشکی حج و زیارت صادر خواهد شد.

مقصودی نژاد افزود : پس از انتخاب و انتصاب پزشکان حج ، معاینات آنان و نیز درج اطلاعات کامل پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیک پزشکی زائرین در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت ، مسئولیت رسیدگی ، نظارت و پایش دقیق عملکرد پزشکان حج را در ایران از اهم وظایف نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت دانست.



ایسنا




برچسب ها: حج تمتع ، پزشک ، زائر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: