کد خبر: ۵۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 22
شفاآنلاین_سرعت گذشت زمان تغییری ندارد اما سرعت ابداعات فناوری قطعاً متفاوت است. 30 سال پیش مردم با کیفیت پایینی با گوشی های تلفن قدیمی قادر به صحبت کردن بودند اما گوشی های هوشمند امروزی همه اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه فکرش را بکنید برای شما یکجا در جیب لباستان جمع کرده است.
به گزارش شفاآنلاین، فناوری دستگاه های خود پرداز با سرعت گوشی های هوشمند در حال تحول نیست اما بیکار هم ننشسته است. این صنعت در حال تغییر است و فناوری های جدیدی را به بازار عرضه کرده.

اما این موضوع چگونه در مورد رسید خودپرداز صدق می کند؟
شکی نیست که رسید خودپرداز هم مثل هر چیز دیگری در حال دیجیتالی شدن است اما در گیر و دار مهاجرت کارها به اینترنت، موسسات مالی باید با سرعتی به پیش روند که مطمئن باشند سهم قابل توجه مشتریانی که هنوز برای کاغذهای بانکی و رسیدهای خودپرداز ارزش و اهمیت قائل هستند، را گمراه نمی کنند.

در این نقل و انتقال دو دلیل اصلی برای معنادار بودن رسید بانکی وجود دارد:
اول اینکه، ما مخلوقات عادت هستیم و رسید خودپرداز را می شناسیم. اینها کاغذهای حقیقی هستند. می توان آنها را نگه داشت یا بعنوان مرجع در آینده ذخیره کرد. ترک عادت هم موجب مرض است.

دوم، رسیدهای خودپرداز نسبت به همتایان دیجیتالی قابل اطمینان تر هستند. می توان سیستم های دیجیتالی را هک کرد. پیام و ایمیل هم قابل پاک شدن است. فایل های رایانه های ممکن است مخدوش یا گم شود. در نتیجه از دست رفتن این برگه کاغذ پرینت شده فیزیکی احتمال ضعیف تری است.

با دانستن این مطلب می توان گفت فرم های بانکی و رسیدهای خودپرداز عمر درازی دارند. در حقیقت در حال حاضر تمرکز باید معطوف به نحوه بهینه سازی کاغذ رسید خودپرداز باشد. بطور مثال: توجه به کیفیت کاغذ. هیچ چیز به اندازه هزینه های تعمیر کمرشکن نیست. کاغذهای حرارتی که مناسب نوع دستگاه خودپرداز بانکی نباشد در دستگاه گیر کرده، پاره می شوند و دستگاه را خراب می کنند.

بعلاوه کاغذهای حرارتی کم کیفیت سطح ناهمواری دارد که به پرینتر آسیب زده و باعث نیاز به تعویض زودهنگام این قطعه گران قیمت می شود. بنابراین بهترین راه، حفظ کیفیت و در نظر نگرفتن هزینه کاغذ است.

برای موسسات مالی کار کردن با یک تولیدکننده کاغذ برای مدت زمان طولانی تر باعث صرفه جویی در هزینه و بهره بردن از تخفیف می شود. در عین حال کاغذ رسید یکی از موثرترین و به صرفه ترین شیوه های تبلیغ موجود برای این موسسات است.

بدین ترتیب همزمان با جبران هزینه بیشتر کاغذ مرغوب رسید، آگهی به چشم مخاطبان زیادی خواهد رسید.

در حالی که نقش کاغذ به سرعت در حال تغییر است اما رسید خودپرداز برای مدت طولانی ماندگار خواهد بود بنابراین بهترین راه استفاده بهینه از آن است.
 
اخبار بانک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: