کد خبر: ۵۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 13
شفاآنلاین_دکترکاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در ویژه برنامه دید و بازدید نوروزی با کارکنان و نمایندگان، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری ،گفت:مهم ‌ترین استراتژی بیمه ‌آسیا در سال 1394 «تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد» است و امیدواریم با همدلی و همزبانی تمامی کارکنان بیمه آسیا به جایگاه بالاتر و شایسته بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور دست پیدا کنیم.

به گزارش شفاآنلاین،مدیر عامل بیمه آسیا با اعلام رشد 32 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ‌آسیا در سال 1393 به نسبت سال قبل  بیان داشت: تولید حق بیمه در رشته ‌های شخص ثالث و سرنشین و درمان گروهی سال1393 به ترتیب رشد 32 و 76 درصدی را نشان می دهد.

نایب رئیس هیأت ‌مدیره بیمه آسیا با اشاره به کاهش 5 درصدی نسبت خسارت بیمه ‌آسیا در سال   1393، اظهار داشت: کاهش نسبت خسارت بیمه ‌های شخص ثالث و سرنشین و درمان گروهی در سال 1393 به ترتیب 14 و 3 درصدبوده است..

دکتر کاردگر سهم رشته‌ های شخص ثالث و سر نشین و درمان گروهی از کل پورتفوی بیمه ‌آسیا را 67 درصد و سهم این دو رشته در خسارت پرداختی را 70 درصد اعلام کرد و افزود: استراتژی بیمه ‌آسیا در سال 1394 تمرکز بر فروش بیمه ‌نامه‌ های خرد به خصوص در رشته ‌های آتش‌ سوزی، بـاربـری، بـدنه اتـومبـیل، مهنـدسـی، عمر و حوادث، عمر و پس ‌انداز و مسئولیت خواهد بود.

مدیر عامل بیمه آسیا اقتصاد خرد را پایه و اساس اقتصاد کلان عنوان کرد و گفت: با حل مشکلات و مسائل ریز ، مسائل کلان نیز حل خواهد شد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تاکید بر اینکه تداوم نظارت و کنترل و وصول مطالبات از دیگر استراتژی ‌های بیمه‌ آسیا در سال جدیداست ،گفت : نظارت و کنترل در بیمه ‌آسیا و در دو حوزه صدور و پرداخت خسارت بیش از پیش  و با قدرت و توان بیشتر ادامه خواهد یافت.
 
روابط عمومی بیمه آسیا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: