کد خبر: ۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 29
طول آلت تناسلی مرد چه تاثیری در لذت جنسی زن دارد؟آیا شما هم نگران طول آلت تناسلی خود هستید؟ طول استاندارد آلت تناسلی آقایان چقدر است؟

به گزارش شفاآنلاین،اینترنت و ماهواره این روزها پر شده از تبلیغات برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان  اونم به روش های مختلف، حتی در ایران در برخی داروخانه‌ها به مردان مشاوره می‌دهند و آنها را به استفاده از روش یا محصول خود تشویق می‌کنند. برای همین جدیدترین تحقیقات دانشمندان کالج لندن را درباره طول آلت تناسلی آقایان  برای شما قرار می دهیم

تحقیقات جدید درباره طول آلت تناسلی مردان

تجارت عظیم بزرگ کردن آلت تناسلی مردان که در تمام دنیا رونق دارد فقط بر پایه باورهای نادرست و نگرانی مردان از غیر طبیعی بودن بنا شده است.

از این رو دانشمندان کینگز کالج لندن با همکاری نظام بهداشت و درمان بریتانیا (NHS) با بررسی بیش از ۲۰ مطالعه که بر روی بیش از ۱۵ هزار مرد در سنین مختلف (۱۷ تا ۹۱ سال) و در مناطق مختلف دنیا (اروپا، آفریقا، آمریکا و آسیا، از جمله در ایران) انجام شده، سعی کردند متوسط اندازه آلت تناسلی در مردان را مشخص کنند که نتایج آن امروز در نشریه بین المللی ارولوژی بریتانیا منتشر شد.

دکتر دیوید ویل، نویسنده اصلی این تحقیق می‌گوید: "عقیده داریم نموداری که تهیه کرده ایم به پزشکان کمک می کند تا به اکثر مردان این اطمینان خاطر را بدهد که اندازه آلت تناسلی شان طبیعی است.”

طول استاندارد آلت تناسلی مردان

 

بر اساس این تحقیق متوسط طول آلت تناسلی مردانه پیش از برانگیختگی ۹.۱۶ سانتی متر و متوسط محیط آن ۹.۳۱ سانتی متر است.

در حالت برانگیختگی متوسط طول ۱۳.۱۲ و متوسط محیط آن ۱۱.۶۶ سانتی متر است.

این محققان برای اولین بار نموداری که هم طول و هم محیط را در نظر گرفته ارائه کرده اند که فرد می تواند خود را با مردان دیگر مقایسه کند و دریابد که در قیاس با دیگران در کجای طیف طبیعی قرار می گیرد.

این بررسی نشان می‌دهد که تنها ۲.۲۸ درصد مردان دچار کوچکی یا بزرگی غیر طبیعی آلت تناسلی هستند.

این تحقیق همچنین نشانه‌ای از این پیدا نکرد که نژاد یا ملیت در اندازه آلت تناسلی نقش داشته باشد.

علاوه بر این، ارتباطی بین اندازه آلت تناسلی با اندازه پا (نمره کفش)، طول انگشت سبابه، اندازه بیضه‌ها و سن یافت نشد.
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: