کد خبر: ۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 19
ازسوی مجمع جهانی اقتصادصورت گرفت:
شفاآنلاین :مدیرعامل شرکت دارویی سانوفی ایران ازسوی مجمع جهانی اقتصاد به عنوان یکی ازرهبران جوان جهان انتخاب و معرفی شد
به گزارش شفاآنلاین ،مجمع جهانی اقتصاد یکی از معتبرترین مجامع اقتصادی است که هر ساله در داووس با حضور رهبران کشورهای مختلف جهان و مدیران اقتصادی و بنگاه های کسب و کار بزرگ جهان برگزار می شود. علاوه بر نشستهای متعدد اقتصادی و سیاسی که در این مجمع برگزار می شود، تعدادی از مدیران جوان کشورهای مختلف به عنوان رهبران جوان جهان شناسایی و معرفی می شوند.

روزچهارشنبه (17 مارچ 2015) نیز مجمع جهانی اقتصاد لیست ۱٨٧ رهبر جوان جهانی را که برای پیوستن به انجمن رهبران جوان جهانی در سال جدید انتخاب شده اند منتشر کرد. که امسال از ایران دکتر نریمان صدری از فعالان صنعت دارو و مدیرعامل شرکت سانوفی به این موفقیت دست یافت .



براساس این گزارش ،انجمن رهبران جوان جهانی در سال 2004 تاسیس شد و تا به امروز بیش از 1000 رهبر و مدیرموفق جوان30 تا 40 ساله که در زندگی حرفه ای خود منشا خدمات اجتماعی موثر شده اند به این گروه پیوسته اند. انتخاب این افرادازطریق یک پروسه غربالگری بسیار دقیق براساس اثبات شایستگی انجام می شود و لیست نهایی نیز توسط کمیته ویژه ای بررسی و تایید می گردد.
اعضای این انجمن رهبران30 تا 40 ساله شاخص جهانی منجمله نخست وزیر انگلستان٬ نخست وزیر ایتالیا٬ مدیرعامل شرکت یاهو٬ مدیرعامل شرکت گوگل٬ هنرپیشه امریکایی لئوناردو دی کاپریو و ده ها شخصیت برجسته دیگر می باشند. از ایران هم تعداد معدودی از جوانان مؤثر در سالیان گذشته انتخاب شده اند ازجمله  بهمن قبادی کارگردان سینما و دکترعلی زواشکیانی مدیر پروژه های مشاوره و آموزش صنعتی مرکز مدیریت دارایی های فیزیکی دانشگاه تورنتو.
دکتر نریمان صدری دانش آموخته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت در سازمان مدیریت صنعتی ایران است.وی پس از اتمام تحصیلات اکادمیک پزشکی جذب صنعت دارو شد. دکتر صدری از پیشگامان نگرش بیمار محور در صنعت دارو ایران می باشد٬ وی مبتکر طرحهای متعدد آگاهی رسانی بیماریهای غیرواگیر بالاخص بیماریهای سرطانی است. در حال حاضر دکتر صدری مدیرعامل شرکت دارویی سانوفی بزرگترین شرکت بین اللملی دارویی در ایران می باشد. شرکت سانوفی طلایه دار انجام پروژه های انتقال فناوری به ایران می باشد و در حال حاضر٧ برند از محصولات اصلی خود را در ایران تولید می کند.

پایگاه خبری اطلاع رسانی شفاآنلاین این موفقیت بزرگ را به ملت ایران ،جامعه پزشکی ونیزدکترصدری وهمکاران ایشان صمیمانه تبریک می گوید.
مرجع:
http://wef.ch/ygl15


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
دکتربروجردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
0
باسلام وتبریک خدمت دکترصدری عزیزوآرزوی سلامتی وتوفیق روزافزون برای جنابعالی
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
باسلام واحترام وعرض تبریک به جناب دکتر صدری وآرزوی توفیقات هرچه بیشتر میشه لطف کنید بفرمایید چطوری داروی ذیل را تهیه کنم واقعا نیاز دارم

disopiramide جواب شما موجب امتننان است
مدیر پایگاه باسلام
شما با شرکت سانوفی درتهران تماس بگیرید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
با سلام و احترام خدمت جناب دکتر صدری،
لطفاً بفرمایید چگونه می توان داروی Fabrazyme را تهیه کرد. بسیار ضروریست.
یاریتان موجب امتنان
داودباغبان
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
باسلام لطفا بفرمایید که ویال الوکساتین (سانوفی فرانسه)را از کجا میتوانیم تهیه کنیم.باسپاس۰۹۱۴۱۱۶۷۱۱۷
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
با درود چطور میتونم با واحد فروش شرکت سانوفی پاستور تماس بگبرم؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: