کد خبر: ۵۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 15
شفاآنلاین-سوالاتی که زنان از پرسش آنها خجالت می کشند و به دلیل همین خجالت از آنها چشم پوشی می کنند خطراتی را به دنبال خواهد داشت تهدیدی جدی برای سلامتی است.
به گزارش شفا آنلاین،همیشه به دلیل یک سری مشکلات جسمی زنان به مشکلاتی بر می خورند که حتی از پرسیدن آنها خجالت می کشند که دراین بخش به برخی از آنها پاسخ می دهیم.
 
با واژن خشک چه کنیم؟
این مشکلی است که اصولا در سنین و دوران یائسگی رخ می دهد که منجر به درد در هنگام داشتن رابطه جنسی می شود و یا رابطه  جنسی که قبل از آغازش معاشقه ای صورت نگیرد واژن به طور طبیعی نرم و مرطوب نمی شود و به همین دلیل واژن خشک شده و در هنگام برقراری ارتباط جنسی درد به وجود می آورد که برای این مشکل مرطوب کننده مخصوص واژن به خصوص ژل هایی که حاوی اسید هیالورونیک هستند بهترین درمان برای این مشکل هستند.
 
دلیل خونریزی هنگام رابطه جنسی چیست؟
 این خونریزی را خونریزی مقاربتی نامیده می شود که حتما باید برای رفع ان به پزشک مراجعه کرده و مشکل را ریشه یابی کنید که اکثر اوقات این خونریزی به دلیل رابطه جنسی با شدت بالا و یا عفونت باشد البته در مواردی نادر این خونریزی علائم پولیپ و ... باشد.
 
 
 
آیا زایمان سلامت واژن را تهدید می کند؟
ماهیچه های واژن به طور طبیعی به هم نزدیک هستند که با فشاری که در طی زایمان طبیعی به واژن وارد می شود از هم دور شده و شل می شوند که با فیزیوتراپی و یا جراحی های ترمیمی برطرف می شود.
 
ماهیچه لگن در لذت جنسی موثر است؟
بر اساس نکات و مکانیسم خواصی که در تک تک ماهیچه ها وجود دارد با افزایش و تقویت آنها لذت جنسی برای مرد و زن نیز افزایش می یابد.
نمناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: