کد خبر: ۵۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 03
شفاآنلاین :دو لاله بی نشان دوران دفاع مقدس 19 و 24 ساله که در عملیات های آفندی و خیبر و در جزیره مجنون به شهادت نائل آمده بودند با حضور پرشور مسئولان، كاركنان ، اعضاي هيئت علمي، دانشجويان دانشگاه، خانواده شهدا و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان سمنان در دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و در كنار مسجد اين دانشگاه آرام گرفتند.

به گزارش شفاآنلاین ،همزمان با ايام فاطميه، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس با اقامه نماز و در میان حزن و اندوه استقبال کنندگان در دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به خاک سپرده شدند.

دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در مراسم تدفین این دو شهید ضمن بیان اینکه خدا را شاکریم که به ما این سعادت را عطا کرد که در ايام فاطميه میزبان این دو بزرگوار باشیم، گفت: خاکسپاری شهدای گمنام یک افتخار و اتفاق بزرگ برای دانشگاه است،این افتخاری بزرگ و اتفاق عظیم فرهنگی، برای این مجموعه علمی است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان افزود: دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند که نیازمند یادآوری رشادتها و آرمانهای شهدای بزرگوار هستند.

حضرت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بر پیکر این شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اقامه نماز و به مقام والای آنان ادای احترام کرد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: