کد خبر: ۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 27
شفا آنلاين-رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به ساماندهی ظرفیت‌های بزرگ در نیروهای مخلص جامعه پزشکی کشور بر ایجاد شبکه و کانون‌های واکنش سریع بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاين،محمد رئیس‌زاده در مراسم روز بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) داروخوین اهواز با بیان اینکه  ما چهره‌ها و تجارب بسیار ارزشمندی از فداکاری‌های جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس داریم، اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در معرفی این شخصیت‌ها داریم اما تاکنون معرفی مناسبی از آنها نداشتیم.

وی به همکاری بیشتر رسانه‌ها در این عرصه تاکید و عنوان کرد: برای مثال شهید سید مهدی کرباسی را به همسرش می‌گفت" خداوند اگر بخواهد در چشم بر هم زدنی، آمریکا، شوروی و صدام را نابود می‌کند، این صحنه‌ها برای این برپاست تا ما به وظیفه جهادی خودمان عمل کنیم".

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه جهاد در عرصه سلامت وظیفه امروز ماست، افزود: اگر در انجام این وظیفه غفلت کنیم صدمات آن را خواهیم دید.

رئیس‌‌زاده با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ در نیروهای مخلص جامعه پزشکی، اظهار داشت: باید این ظرفیت‌ها را سازماندهی کنیم و بدانیم که هیچ کس را به دلیل غفلتش ستایش نمی‌کنند.

وی افزود: امروز برای یک نیروی حزب اللهی انجام وظایف معمولی، فرایض و شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی کفایت نمی‌کند، زیرا این کارها را تا حد فراوانی در زمان طاغوت نیز می‌شد انجام داد، امروز شاخص کار جهادی مواجهه شدن و داشتن جد و جهد در کارها است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی بیان داشت: اگر یک نیروی حزب اللهی و بسیجی فقط به انجام درست کارش بپردازد، این مصداق جهاد نیست، ما باید روحیه کار جهادی را زنده نگه داریم، آن را ترویج دهیم.

رئیس‌زاده با اشاره به ایجاد شبکه و کانون‌های واکنش سریع بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: در این شبکه باید از هر استان 15 کانون و در هر کانون 30 نیروی فعال بسیجی حضور داشته باشند که هر زمان لازم باشد در حال آماده باش باشند.



تسنیم




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: