کد خبر: ۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 10
توسط رییس بنیاد شهید:
شفاآنلاین-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه جمعی از مسئولان معاونت بهداشت و درمان این نهاد ضمن بازدید از تجهیزات مرکز تصویربرداری شاهد بیمارستان مصطفی خمینی این مرکز را افتتاح کرد.
به گزارش شفا آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری شاهد واقع در بیمارستان مصطفی خمینی با تبریک یوم الله 22 بهمن از زحمات مدیران و مسئولان این مرکز تشکر کرد.

وی گفت: در مدتی که به بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده ام، از روند خدمات رسانی بیمارستان های این نهاد راضی بوده ام زیرا شکایتی از آنها نداشته ایم که این نشان می دهد سطح رضایت ایثارگران بسیار بالاست.

معاون رییس جمهور در رابطه با رویکرد نوسازی بیمارستان های بنیاد شهید ، ادامه داد: در یک سال و نیم قبل دقت نظر زیادی روی بیمارستان های ساسان، خاتم الانبیا(ص) و مصطفی خمینی داشتیم و به تجهیز آنها؛ در بخش نوسازی ساختمانی و بخش تجهیزات پزشکی اقدام کرده ایم که افتتاح مرکز تصویربرداری شاهد از جمله این برنامه ها است.

شهیدی با بیان اینکه دغدغه اصلی بنیاد در طول یک سال و نیم قبل نوسازی ساختمان قدیمی بیمارستان های ساسان و خاتم الانبیا(ص) بوده است، افزود: نمی گویم تجهیزاتی که در بیمارستان های بنیاد شهید به کار گرفته می شود، بهترین تجهیزات است اما ما همواره درصدد ارتقای آن ها بوده و این مساله باعث خوشحالی ماست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درمورد موقعیت بیمارستان های بنیاد و طرح سلامت، گفت: پیش از این بحث مطرح شده بود که بیمارستان های بنیاد که خصوصی هستند زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بروند اما به دلیل بار مالی این پیشنهاد رد شد ولیکن درمان ایثارگران و خانواده های شاهد در این بیمارستان ها رایگان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: