کد خبر: ۵۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 09
شفاآنلاین-هزینه های درمان مستمری بگیران تامین اجتماعی رایگان می شود .
به گزارش شفاآنلاین، مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی  گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی که قبل از آغاز طرح تحول نظام سلامت 35 درصد هزینه های درمان را پرداخت می کردند با اجرای این طرح اکنون تنها 6 درصد هزینه ها را می پردازند .
مهدی درخشان با بیان اینکه هزینه های درمان بازنشستگان و مستمری بگیران رایگان می شود ، افزود : برای اجرای این طرح قراردادی با وزارت بهداشت و درمان در حال انعقاد است .
مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان امسال 17 هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش درمان مستقیم اختصاص داد افزود : این میزان درمقایسه با پارسال 5 هزار میلیارد تومان بیشتر است .
دکتر درخشان افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی به بازنشستگان و مستمری بگیران را از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام و تصریح کرد 39 میلیون نفر از جمعیت کشور اکنون تحت پوشش این سازمان هستند .
محمد علی جنانی مدیر کل دفتر کارگزاریهای سازمان تامین اجتماعی کشور نیز با بیان اینکه تعداد کارگزاریهای این سازمان برای ارتقای خدمات دهی به بیمه شدگان افزایش می یابد افزود : یکصد و 71 کارگزاری اکنون در کشور فعال هستند که این میزان تا پایان سال آینده به 232 کارگزار افزایش می یابد .

واحد مرکزی خبر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
خدا کنه صحت داشته باشه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: