کد خبر: ۵۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 04
شفاآنلاین-مدیرعامل بانک شهر. در دیدار با شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری‌ها در تمام مدت حیات هر شهروند، همراه وی بوده و ویترین خدمت رسانی به شهرها هستند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین محمدپورزرندی، در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان این‌که خود را همچنان، همکار شهرداری‌ها و مطلع از شرایط و نیاز آنان می‌دانم‌، اظهار کرد: نوع کار در تمامی شهرداری‌ها تقریبا یکسان است و عمده تفاوت‌ها مربوط به اختلافات موقعیتی و جمعیتی محل خدمت شهرداری هاست.
در این نشست، همچنین مهندس آزادشهرکی، شهردار بندر بوشهر نیز با اشاره به اهمیت تعامل بانک شهر و شهرداری‌ها تصریح کرد: این تعاملات ، نقطه موفقیت آمیزی برای مجموعه شهرداری‌هاست و ارایه خدمات و همکاری‌ها باید دو طرفه باشد تا همواره زمینه تعامل و هم سویی بین طرفین فراهم شود.
آزادشهرکی در ادامه با اشاره به پتانسیل های تاریخی بندر بوشهر، خاطر نشان کرد: وجود نیروگاه اتمی بوشهر و حوزه گازی پارس جنوبی ، از نقاطی است که این منطقه را برازنده کسب عنوان پایتخت انرژی کشور می‌کند و بر پایه این ظرفیت ها، شهرداری بوشهر آماده گسترش تعاملات با بانک شهر خواهد بود .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: