کد خبر: ۴۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 30
محصول مشترک بانک و بیمه کارآفرین:
شفاآنلاین-بانك كارآفرین در راستای تكمیل سبد محصولات خود، به منظور تسهیل پرداخت هزینه های درمان افراد تحت پوشش بیمه درمان شرکت بیمه كارآفرین(ذینفعان بیمه) محصول جدید «كارت پیش پرداخت درمان» را برای افراد حقیقی تحت پوشش بیمه كارآفرین عرضه كرد.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی بانك كارآفرین، «كارت پیش پرداخت درمان»، محصول مشترك بانك و بیمه كارآفرین با همكاری شركت بیمه كمك رسان ایران(SOS) است.كارت مذكور صرفا برای شركت بیمه كارآفرین و بنا به درخواست شركت مذكور برای اشخاص حقیقی تحت پوشش این بیمه صادر و شارژ می شود.
این گزارش می افزاید: «كارت درمان» بانك كارآفرین دارای قابلیت هایی چون برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانك كارآفرین و بانك های عضو شبكه شتاب، قابلیت خرید كالا و خدمات بر روی پایانه های فروش بانك كارآفرین و یا هر یك از بانك های عضو شبكه شتاب، خرید كالا و خدمات ازطریق درگاههای الكترونیكی، انتقال وجه به سایر كارت های عضو شبكه شتاب و... است.
گفتنی است؛ كارت درمان نوعی كارت پیش پرداخت مغناطیسی است كه با نام و بدون ارتباط با حساب، با مانده اولیه صفر و با قابلیت شارژ مجدد و به منظور پرداخت هزینه های درمان برای افراد تحت پوشش بیمه كارآفرین طراحی و صادر شده است.

بانک کارآفرین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: