کد خبر: ۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 20
شفاآنلاین-دومین کنگره بین‌المللی انجمن ایمپلنتولوژی ایران از روز چهارشنبه به مدت 3 روز در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.
به گزاش شفا آنلاین،دکتر ابوالحسن مسگرزاده رئیس انجمن ایمپلنتولوژی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره ضرورت تبادل علمی بین شرکت کننده گان ،ارائه مطالب نوین در رشته ایمپلنتولوژی ،به روز نگاه داشتن علمی همکاران دندانپزشک و تبادل علمی با همکاران در کشور های دیگر و شرکت سخنرانان بر جسته بین المللی برای ارائه مطالب نوین و در نهایت ایجاد دانش و مهارت بیشتر برای ارائه درمان بهتر به بیماران است.

وی افزود: تمامی رشته های تخصصی دندانپزشکی به خصوص متخصصین جراحی دهان فک و صورت، پریودونتولوژی و پروتز، تمامی دندانپزشکان عمومی، بهداشتکاران دهان (برنامه های مخصوص) تکنسین های دندانپزشکی هستند.

مسگرزاده عنوان کرد: از آنجایی که جزء لاینفک وظایف انجمن ایمپلنتولوژِی نگاه به تمام حوزه های دندانپزشکی می باشد لذا در حاشیه این کنگره نمایشگاهی با حضور شرکت هایی که در حوزه ایمپلنت دارای مجوز فعالیت و ورود از وزارت بهداشت ، درمان  و آموزش پزشکی هستند و خدمات رضایت بخشی را به جامعه دندانپزشکی کشورارائه داده اند حضور خواهند داشت .

رئیس انجمن ایمپلنتولوژِی ایران اظهارداشت: سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای سوئیس، ایتالیا، آلمان، آمریکا و کره جنوبی در این کنگره سخنرانی خواهند کرد که همه در ایمپلنتولوژی صاحب نظر و صاحب تکنیک هستند و برای شرکت کنندگان در این کنگره 16 امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.

دومین کنگره بین‌المللی انجمن ایمپلنتولوژی ایران از یکم تا سوم بهمن ماه جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: