کد خبر: ۴۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۳ - 2015January 12
شفاآنلاین-ششمین کنفرانس بین‌المللی هپاتیت تهران (THC6) و اولین همایش جامعه جهانی هپاتیت (First ghcm) با محوریت هپاتیت‌های ویروسی در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، این کنفرانس یکی از بزرگترین رویدادهای علمی در زمینه بیماری های کبد است که در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و پذیرای تعداد زیادی از پژوهشگران و پزشکان ایرانی و خارجی است.

کنفرانس های هپاتیت تهران گذشته با بیش از 1500 شرکت کننده در هر کنگره توانسته جایگاه مناسبی برای تعامل محققان بیماری های کبد باشد. این کنفرانس همواره با دعوت از اساتید و سخنرانان نامی از ایران و جهان مورد توجه قشر محقق بوده است.

در ششمین کنفرانس هپاتیت تهران بیش از 20 سخنران نامی از کشورهای آلمان، انگلستان، ایالات متحده، ایتالیا، استرالیا، سوئیس، اتریش، سوئد، فرانسه و دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه که آخرین یافته ها در زمینه بیماری هپاتیت را ارائه خواهند کرد. سایت اختصاصی کنفرانس thc6.ir برای اطلاع از برنامه ها قابل دسترس است.

مجوز بین‌الملی شدن کنگره در مهر سال 1393 از طرف وزارت بهداشت صادر شده است و همچنین پذیرش خلاصه مقالات از تاریخ 10 آذر وب سایت کنگره آغاز شده است.

کنفرانس بین المللی هپاتیت تهران (THC6) و اولین همایش جامعه جهانی هپاتیت (First ghcm) با محوریت هپاتیت های ویروسی در تاریخ 6 تا 8 خرداد 1394 در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: