کد خبر: ۴۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۳ - 2014December 31
پورزرندی در مراسم افتتاح کیوسک شهر نت:
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک شهر، با تاکید بر این‌که نزدیک شدن به بانکداری الکترونیک از اهدفی است که با جدیت دنبال می‌شود، افزود‌: نوآوری و خلاقیت به عنوان شعار بانک شهر، از اهداف مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود و حق داشتن خدمات روز الکترونیک، حقی است که شهروندان به ویژه نسل امروز خواهان آن هستند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین محمد پورزرندی در مراسم افتتاح همزمان کیوسک شهر نت در تهران و 11 شهر کشور، که به‌صورت نمادین در بوستان آب وآتش و با حضور معاونان و مدیران این بانک برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی و فرارسیدن ماه ربیع الاول، با اشاره به زحمات همکاران و هیات مدیره بانک شهر اظهار کرد‌: سهامداران عمده بانک شهر، شهرداری‌های کلانشهرها هستند که این موضوع برای بانک موجب خوشحالی است و اگر امروز شاهد ارائه چنین خدماتی هستیم ، باید قدردان این سهامداران باشیم ، چراکه هر بانکی چنین فرصتی ندارد که شهرداری کلانشهرها عمده ترین سهامدارانش به شمار آیند .
وی ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد به دلیل قرار دادن فضایی مناسب در کنار مجموعه پل طبیعت برای جانمایی این کیوسک، افزود: مجموعه اراضی عباس آباد، بزرگترین مرکز گردشگری تهران است که مجموعه کیوسک شهر نت در مکانی مناسب و در کنار پل طبیعت که یکی از مراکز جذب توریست تهران است، راه اندازی شده است .
مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر این‌که این بانک، می بایست به جایگاهی که حق آن است برسد، تصریح کرد : مهم‌ترین استراتژی بانک، توجه به منایع انسانی است و تکریم مشتریان زمانی صورت می‌گیرد که منابع انسانی به عنوان سرمایه انسانی بانک مورد توجه ویژه باشند .
پورزرندی خاطر نشان کرد‌: مردم ، ولی نعمتان ما هستند و وجود مشتریان است که بانک را پویا نگاه می‌دارد، از این رو باید صدای مشتریان را بشنویم که به همین منظور سامانه 8655 مشابه سامانه 1888 شهرداری در بانک، راه اندازی شده است تا نظارت مردم وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت به عنوان شعار بانک شهر، از اهداف مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود و استقرار کیوسک شهر نت، از جمله گام‌های مهمی است که به این منظور برداشته شده است .
پورزرندی از افزایش تعداد کیوسک‌های شهر نت به 500 دستگاه در سطح کشور در آینده نزدیک خبر داد و افزود‌: امروز به این کار بزرگ که موجب تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان به صورت 24 ساعته است، افتخار می‌کنیم و حق داشتن خدمات روز الکترونیک، حقی است که شهروندان به ویژه نسل امروز خواهان آن هستند.
وی با تاکید بر اهمیت ضرورت ارتقای جایگاه بانک، گفت: سرمایه بانک شهر در مدت یکسال تا چهار برابر افزایش می‌یابد که این موضوع در میان همه بانک‌ها بی سابقه است و اقدام مهمی است که در زمینه ارتقای جایگاه بانک انجام شده است و قصد داریم تا در کمتر از یکسال آینده سرمایه بانک به 50 هزار میلیارد ریال برسد.
مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد‌: رسیدن به اهداف دشوار، نیازمند کار و روحیه جهادی است و رسیدن به راه‌های دشوار مستلزم طی کردن مسیرهای سختی است که قطعا با همت کارکنان این بانک، شدنی است .
وی در ادامه با تاکید بر این‌که بانک شهر، از اهداف و سیاست‌های نظام و بانک مرکزی با قاطعیت دفاع می‌کند، تصریح کرد : ذره ای از برنامه ابلاغی بانک مرکزی تخطی نمی کنیم و همه ما موظف هستیم، در پیشبرد این اهداف و کمک به ساماندهی نظام اقتصادی کشور کمک کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: