کد خبر: ۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 15
شفاآنلاین-رییس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش نرخ هر گرم طلای 18 عیار در بازار به بیش از 100هزار تومان خبر داد و گفت: هرچند نرخ هر گرم طلای 18عیار امروز در بازار به 100 هزار و 500 تومان رسید اما میزان خرید و فروش عادی است
به گزارش شفاآنلاین،محمد کشتی آرای در خصوص دلایل افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه، افزود: نرخ ها در بازار داخل به دلیل رشد 29 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی نسبت به یک هفته گذشته افزایش یافته است.

وی، افزایش نرخ ارز را از دیگر عوامل رشد قیمت ها در بازار سکه و طلا دانست و اظهار داشت: هرچند قیمت ها در این بازار رشد یافته اما با توجه به اینکه مشتریان به نوسان قیمت ها عادت کرده اند و به این وضعیت آشنا هستند، میزان خرید و فروش در بازار نسبت به هفته های قبل تفاوت چندانی نداشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه بازار طلا و سکه در سال های گذشته نیز با رشد قیمتی مواجه شده بود، گفت: این بازار به دلیل نوسان در بازارهای جهانی همواره با تغییرات قیمتی مواجه است.

کشتی آرای در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی از وضعیت روزهای آتی بازار طلا دارید، اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال میلادی در حال سپری شدن است و تنها 10 تا 15 روز تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده، پیش بینی می شود اقتصاد جهانی با آغاز سال نو میلادی روند ثبات را در پیش گیرد.

به گفته وی، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز در بازار 985 هزار تومان، نرخ نیم سکه 492 هزار تومان، ربع سکه 271 هزار تومان، سکه یک گرمی 172 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 100 هزار و 500 تومان است.

کشتی آرای افزود: نرخ هر مثقال طلای 17 عیار در بازار 435 هزار تومان و هر مثقال طلای 18 عیار نیز 461 هزار تومان است.


ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: