کد خبر: ۴۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 21
شفا آنلاین:راه اندازی کتابخانه ملی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران به سیاست‌های وزارت بهداشت در خصوص این کتابخانه بستگی دارد.
به گزارش شفا آنلاین،بهنام الدین جامعی، رئیس کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص مشکلات تامین منابع رشته پزشکی در این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه تامین منابع چاپی رشته پزشکی به خصوص کتاب با مشکل مواجه نیست و به راحتی می‌تواند منابع مورد نیاز این رشته را برای دانشجویان خود فراهم کند. 

وی افزود: پس از ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه تهران میزان تهیه منابع رشته پزشکی در این دانشگاه کاهش یافت. اکنون ژورنال‌های پزشکی از سال ۲۰۱۰ به بعد توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران خریداری نشده است و با توجه به وابستگی این دانشگاه به کنسرسیوم وزارت بهداشت ژورنال‌های پزشکی به راحتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار می‌گیرد.

رئیس کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران به دنبال این مسئله است که به منابع اضافه در زمینه پزشکی دسترسی پیدا کند. به دلیل آنکه سابقه ملی بودن کتابخانه ملی پزشکی به دانشگاه ایران باز می‌گردد این دانشگاه می‌تواند متولی راه اندازی این کتابخانه در زمینه پزشکی شود البته قرار گرفتن این مسئولیت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی ایران به سیاست‌های وزارت بهداشت در خصوص راه اندازی کتابخانه ملی پزشکی بستگی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: