کد خبر: ۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 15
شفاآنلاین-مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با آغاز روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در میان کارکنان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، طرح تجهیز کتابخانه های واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور به اجرا در می آید.
به گزارش شفا آنلاین،امیر عباس تقی پور با بیان اینکه افزایش آگاهی و ارتقای سطح علمی نیروهای انسانی از الزامات سازمان های پویا و پیشرو است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی، توجه به نیازهای فرهنگی مخاطبان و کارکنان و پاسخ به آنها را از برنامه های مهم خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: ایجاد روحیه پژوهشی و به روز رسانی دانش در میان کارکنان و بهره گیری از آنها برای ارتقای مهارت های شغلی از اهداف این طرح است. 
تقی پور ادامه داد: بر این اساس، 98 عنوان کتاب در تیراژ 36 هزار جلد و در حوزه های مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخی و داستانی به کتب کتابخانه های شعب و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی افزوده و در اختیار کارکنان علاقه مند قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: این تعداد جلد کتاب درمیان 155شعب بیمه ای و مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی که دارای کتابخانه هستند، توزیع می شود.
مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: طرح تجهیز کتابخانه های واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت انتشارات علمی و فرهنگی انجام می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: