کد خبر: ۳۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 31
شفا آنلاین:حریر چی گفت: تلاش ما در وزارت بهداشت حذف کامل دریافتهای غیر متعارف و جلوگیری از دریافت هرگونه تعرفه خارج از ابلاغ است.
به گزارش شفا آنلاین به نقل از وب دا؛ دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در دومین جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تاکید و عزم وزیر بهداشت برای مقابله با دریافت‌های غیرمتعارف تصریح کرد: با ابلاغ تعرفه‌های موجود نباید دیگر شاهد دریافت هزینه‌های خارج از تعرفه مصوب از مردم باشیم. 

وی با بیان اینکه دراین زمینه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نظارت کاملی داشته و به صورت مرتب عملکرد خود را ارائه دهند، یادآور شد: توسعه فضاهای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی اولویت این وزارت خانه نیست، بلکه مسئله اصلی و مورد تاکید حل مشکلات مردم در حوزه سلامت است. 

دکتر حریرچی با قابل تقدیر خواندن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اجرای طرح تحول نظام سلامت، فرآیندهای ابلاغی در این طرح را نسبت به گذشته پیچیده‌تر عنوان کرد و اظهار داشت: پزشکان متخصص باید در هر ساعت، ۸ بیمار را ویزیت کنند و برای اجرای درست این مهم، روسای دانشگاه‌ها باید به صورت مرتب بررسی و نظارت کامل بر اجرای آن داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: