کد خبر: ۳۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 31
شفاآنلاین - قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: در سازمان نظام پزشکی به دنبال طرح هر نوع شکایت از سوی بیماران، رسیدگی های لازم انجام می شود و برای 40 درصد شکایات در دادسراها کیفر خواست صادر می شود.

به گزارش شفاآنلاین، از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر «محسن خلیلی» به وضعیت پرونده های شکایت در سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و افزود: حتی بیمار این حق را دارد که به رای منع تعقیب هم اعتراض کرده و به هیات بدوی شکایت کند.

وی تصریح کرد: سه مورد شکایت در خصوص تعرفه ها از شهرستان های کوچک داشتیم که هیات عالی انتظامی یک تیم نظارتی را برای رسیدگی به این مساله تعیین کرده است.

وی ادامه داد: بیماران در وهله اول برای هر گونه شکایت اعم از تعرفه، تبلیغات و قصور پزشکی ابتدا باید به دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی محل مراجعه کنند تا رسیدگی به پرونده آنان طبق روال قانونی انجام شود.

خلیلی تصریح کرد: اگر هیاتی سهوا یا عمدا به وظایف خود عمل نکند، بازخواست خواهد شد و پیگیری ها بروی سیستم نظارتی جدی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: