کد خبر: ۳۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 28
شفاآنلاین-دبیر اجرایی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر، گفت: در خلال برگزاری این کنگره از 50 سال تلاش آموزشی، پژوهشی و اجتماعی دکتر یحیی دولتی بنیانگذار اولین مرکز تحقیقاتی پوست کشور، تجلیل خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر منصور نصیری کاشانی اظهار داشت: هر 3 سال یکبار مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای  پوست و جذام کنگره تخصصی پوست برگزار می کند.

وی ادامه داد: دراین کنگره 38 شخصیت برجسته علمی از 14 کشور از جمله  امریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه و دیگر کشورها در خصوص تازه های بیماری های پوست ، لیزرو زیبایی صحبت می کنند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدف از برگزاری کنگره بهره گیری از تازه ترین منابع دنیا و تحقیقات به روز  و به کار گیری آن در درمان بیماری ها و خدمات رسانی به مردم  بیان کرد و گفت: سعی ما بر این است با بررسی تجربیات افراد شرکت کننده در این کنگره اطلاعات خود را به روز تر کنیم چرا که به هر میزان دستاوردها و دانش خود را در حوزه پزشکی ارتقا دهیم ،مردم از آن بهره مند خواهند شد.

نصیری کاشانی، تجلیل از 50 سال تلاش آموزشی و پژوهشی دکتر یحیی دولتی بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام را از دیگر برنامه های این کنگره دانست .

وی افزود: تجلیل از 50 سال تلاش آموزشی و پژوهشی دکتر یحیی دولتی بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام  روز 8 آبانماه همزمان با 80 سالگی این استاد گرانقدر با حضور مسئولین وزارت بهدشات برگزار خواهد شد.

در روز مراسم نکوداشت استاد یحیی دولتی، از کتاب زندگینامه، فیلم، تمبر یادبود، مجسمه و آثار مکتوب بنیانگذار اولین مرکز تحقیقاتی پوست کشور نیز رونمایی می شود. همچنین در حاشیه این کنگره شرکتهای تولید کننده تجهیزات پزشکی و لیزری نیز نمایشگاهی را برپا خواهند کرد و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.       

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: