کد خبر: ۳۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 25
شفا آنلاین:دکتر هاشمی گفت: در بین خودمان افرادی هستند که منتظر گرفتن یک ایراد از ما هستند تا حاشیه پردازی کنند.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز ۳ آبان در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و مدیریت منابع گفت: ما در طول یک سال گذشته یکی از اهدافمان این بود که امور رفاهی را برای پرسنل در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی فراهم کنیم که متاسفانه این امر تحقق پیدا نکرد در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها در شهرهای زیارتی و سیاحتی امکانات رفاهی برای کارمندان خود دارند در حالی که کارمندان وزارت بهداشت جزو مظلوم‌ترین کارمندان دولت قرار گرفته‌اند که از این امکانات بی‌بهره هستند. 

وی ادامه داد: بخشی از سیاست ما این بود که از اعتبارات داده شده در حوزه سلامت بخشی را در حوزه رفاهی کارمندان هزینه کنیم که البته به خاطر اینکه در بین جمع خودمان کسانی هستند که منتظرند که بخشی از اعتبارات به حوزه سلامت در جای دیگری هزینه شود تا حاشیه سازی کنند و به همین منظور متاسفانه ما از صرف هزینه‌ای برای ایجاد امکانات رفاهی صرف نظر کردیم تا نگویند که اعتبارات را صرف پرسنل و خودشان کردند. 

وزیر بهداشت با تاکید براینکه دکتر حریرچی خدمات بسیار بزرگی را در حوزه کاری خود در طول مسئولیتش انجام داده، عنوان کرد: امیدوارم که ما به سمتی پیش برویم که دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها مستقل شوند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه افراد نباید حاشیه سازی برای برنامه‌های وزارت بهداشت کنند، تصریح کرد: ما به عنوان یک مجموعه با هدف خدمت به مردم دور هم جمع شده‌ایم که امیدوارم در این دوره هیچ حاشیه‌ای نداشته باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: تازه اول کار هستیم، مطالبات، حاشیه سازی، جو سازی و گرفتن ایرادات شروع می‌شود، باید توجه داشت که امروز روز خوبمان است و روزهای بدی را در پیش خواهیم داشت که باید مراقب باشیم و خیلی مصمم با برنامه در جهت تعیین اهدافی که در راستای رضایتمندی مردم است حرکت کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: