کد خبر: ۳۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 24
شفا آنلاین:مدیر کل اخبار استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: بهترین روش برای ارائه گزارش عملکرد طرح نظام تحول سلامت، مستندسازی است.
به گزارش شفا آنلاین- به نقل از وبدا، موسوی در دومین روز از دهمین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در ستاد مرکزی، ضمن بیان این مطلب گفت: برای رسانه ها نکاتی مؤثر است که مستند باشد.

وی افزود: روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، برای جریان سازی و ارائه طرح تحول نظام سلامت در کشور، لازم است مصادیق را جمع آوری و برای ارایه به رسانه ها بدهند.

مدیرکل اخبار استان های صدا و سیما با بیان اینکه تاکنون گزارش عملکرد طرح تحول نظام سلامت استان های سمنان، خراسان شمالی و یزد را در رسانه ها ارائه کرده ایم، افزود: ما در استان ها 300 بخش خبری داریم که می توانیم یک باکس ویژه خبری پزشکی را برای گزارش ارائه عملکرد طرح تحول نظام سلامت اختصاص دهیم.

موسوی با تشکر از نقش ارزنده روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کشور از روسای این دانشگاه ها خواست که از ظرفیت های محلی استان ها برای ارائه گزارش عملکرد طرح تحول نظام سلامت استفاده کرده و از این طریق نتایج این طرح را به اطلاع مردم برسانند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: