کد خبر: ۳۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 21
شفاآنلاین-مدیر امور سهام بانک شهر‌ از پاسخگویی به سهامدارانی که سهام این بانک را به صورت وکالت محضری خریداری کردند، خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،حجت اله نجاری با بیان این مطلب گفت‌: بر اساس ابلاغ سازمان بورس از ابتدای سال 90 ثبت هرگونه نقل و انتقال در دفاتر سهام بانک متوقف شد و در این مدت تا 5آذرماه سال 92 که نماد بانک شهر در بازار فرابورس بازگشایی شد ، عده‌ای که سهام این بانک را به صورت محضری خریداری کرده بودند ، خواستار آن بودند تا سهام خریداری شده وکالتی را به نام خود منتقل کنند.
نجاری افزود : با توجه به این‌که برای جابه‌جایی این سهام‌‌ها ‌، بعضی مشکلات برای عده‌ای از این افراد وجود داشت ، شرایطی به منظور شفاف سازی این روند، پیش‌بینی شد تا این افراد برای تعیین تکلیف‌ سهام خود با ارائه اصل وکالتنامه به امور سهام مراجعه و ضمن تسویه حساب و دریافت اصل برگه سهام  و اخذ تائیدیه وکالت از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به نقل و انتقال سهام خود اقدام کنند.
به گفته مدیر امور سهام بانک شهر‌ ، به منظور تسهیل در دسترسی سهامداران بانک‌، نماینده شرکت کارگزاری شهر نیز در اداره امور سهام برای رسیدگی به مشکلات سهامداران مستقرشده است .

برچسب ها: بانک شهر ، بورس ، سهام
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار