کد خبر: ۳۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 09
شفا آنلاین:دکتر صداقت گفت: صندوق جهانی مبارزه به ایدز به دلیل مشارکت خوب و برنامه‌های خوب کنترل ایدز در ایران اعتبار 10 میلیون دلاری برای اجرای یک برنامه سه ساله کنترل ایدز به کشورمان اختصاص داده است.
به گزارش شفا آنلاین-مشارکت‌های زیادی را با سازمانهای بین‌المللی در زمینه کنترل ایدز برقرار کرده است که اساس این مشارکت وجود یک برنامه استراتژیک کشوری برای کنترل این بیماری است.
 
وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری بین بخشی بین سازمانهای ذی نفع و بیان تجربیات موفق کشور در عرصه کنترل HIV خوشبختانه توانسته‌ایم برنامه مشترک کاری با دفتر سازمان جهانی بهداشت و صندوق جمعیت، کودکان و توسعه سازمان ملل متحد و صندوق جهانی مبارزه به ایدز تدوین کنیم و به اجرا در آوریم.
 
صداقت افزود: بعد از دو دوره 5 ساله برنامه مشترک با صندوق‌های مبارزه با ایدز خوشبختانه برای یک دوره سه ساله دیگر نیز برنامه کشوری ما حائز شرایط برخورداری از اعتبار ده میلیون دلاری شد.
 
وی با اشاره به این که کشور ما جزو معدود کشورهایی است که حائز شرایط اخذ این اعتبار قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی، سازمان زندانها و وزارت آموزش و پرورش به همراه ما در حال نهایی سازی پروپوزال مربوطه برای دریافت این اعتبار هستیم.
برچسب ها: بین‌المللی ، ایدز ، HIV
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: